Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fel meddelande på 3.52 m33 ??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fel meddelande på 3.52 m33 ??

Folket ! har en backup då utav tomb raider anniversary men den fungerar inte när jag ska starta spelet så står det "wrong mkloadob version data bdb46c3a, code a rebuild needed" i en svart ruta bara, spelen har altid fungerat vet allt det här med umd osv men detta har har aldrig sett för vad kan det bero på?

*gone*
    Last edited by Begga; 2007-10-12, 13:11.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Detta är inget forum för filesharing...
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
        Håller med!
        Ju mer vi håller det borta från dessa sidor ju mer support kan vi ge folk med riktigta problem.

"Jag får inte igång" = Googla eller e-posta de som dumpade spelet eller om du dumpade det själv läs manualen eller kontakta gruppen som släppte programmet.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ni kan ju lika gärna komma och jaga mig ?? ta det lungt det räcker med att en person säger något så fattar man... jag sa aldrig att jag hade laddat ner den illegalt eller något liknande. jaja hej!
          Last edited by Mevvan; 2007-10-12, 18:22.

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
            Vad är då invites till torrents trådarna??? De om nånting har med filesharing att göra ... Nämna en speltitel är väl inte det??
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Jag quotade Turbis inlägget har inget med dig att göra ..

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                Jag quotade Turbis inlägget har inget med dig att göra ..
                oj fan, jag märkte det nunär du nämner det va lite stressad igår när jag skrev det så förstod det helt fel verkligen
                Last edited by Mevvan; 2007-10-13, 15:14.

Comment

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
                  fel meddelande...
                  får du fel meddelande? ehm... vad är då rätt meddelande?

sry, kunde inte låta bli
                  Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
                  Firmware: CFW v3.80 M33-5

Comment

Original inlägg av BigMac Visa Inlägg
                    får du fel meddelande? ehm... vad är då rätt meddelande?

sry, kunde inte låta bli

det va ju endå ganska så roligt bigmac:P fel är fel rätt är rätt lixom

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X