Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snälla Hjälp, 3.71 m33 the game could not be started

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Prova en annan .ISO

pendragon bara en ren tanke lixom va inte det här ett forum som INTE stödjer filesharing ? tänkte det du skrev på min tråd bara en tanke som sagt haha
    Last edited by Mevvan; 2007-10-16, 01:15.

Comment

Prova en annan .ISO
      Vissa folk laddar ned fungerar kissigt, jag har inte samma problem då jag stoppar i mina orginal UMD o konverterar dem till .ISO.

Just det sluta föreslå att folka ska ladda ner annan *.iso ... Du gillar ju inte antydningar om filesharing i detta forum ... Du som "konvertera dina egna isos" Jo, kyss Karlsson
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
        pendragon bara en ren tanke lixom va inte det här ett forum som INTE stödjer filesharing ? tänkte det du skrev på min tråd bara en tanke som sagt haha
        Kan ju quota mig själv utan att rättstava det jag råkat skriva galet:
        Prova en annan .ISO
        - Man måste inta ladda ned ISO filer, man kan gott göra dem själv som jag av sina orginalspel, de laddar ju snabbare o man slipper ha fler UMD skivor med sig.

Vissa folk laddar ned fungerar kissigt, jag har inte samma problem då jag stoppar i mina orginal UMD o konverterar dem till .ISO.
        - Påpekar att saker som man "Laddat ned" kan fungera kissigt, det jag undertonat menar är att man skall generera sina egna .ISO filer o funkar inte det gör man något fel.

Enda jag får är större filer då jag inte "Rippat bort onädigt material" men fungerande filer
        - Okej Det skall stå "Onödigt material" men jag orkar inte redigera, det är alltid någon som klagar då
        Med detta säger jag att när jag konverterar mina orginalspel till .ISO format blir de större då jag inte komprimerar eller tar bort dummeyfiler men jag klarar mig då jag har fler stora 4Gb kort

Min fråga till dig: Vart skriver jag att jag "Filesharar" ?????
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
          Prova en annan .ISO

Just det sluta föreslå att folka ska ladda ner annan *.iso ... Du gillar ju inte antydningar om filesharing i detta forum ... Du som "konvertera dina egna isos" Jo, kyss Karlsson
          Åter igen, vart skrev jag att folk skall "Ladda ned en annan *.iso"
          Det är stor skillnad mellan att ladda ned filer o generera dem själv.

Skilj mellan äpplen o päron nu snälla.
          Det är t.om skillnad på Fat och Slim

Om du vill kan jag nog göra en video som visar hur man konverterar ett UMD spel till .ISO, det är busenkelt med "Rätt program".
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Om du vill kan jag nog göra en video som visar hur man konverterar ett UMD spel till .ISO, det är busenkelt med "Rätt program".

Behös nog inte göras va länge sen man testade av bara nyfikenhet (Man måste ju testa bara för att vet hur det funkar).
            Men tack ändå ...
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

[QUOTE=Pendragon;171016]Åter igen, vart skrev jag att folk skall "Ladda ned en annan *.iso"
              Det är stor skillnad mellan att ladda ned filer o generera dem själv.

Skilj mellan äpplen o päron nu snälla.
              Det är t.om skillnad på Fat och Slim

pendragon nej jag menade inte att du har sagt att du laddar ner jag läste det nogrant det va därför jag inte quota det men det jag vart lite sur över va att mitt inlägg på min tråd sa jag inte heller att jag laddade ner jag sa att jag hade ett backup utav ett spel, har inte laddat ner det men då började ni direkt säga saker om filesharing det va det som va saken där va problemet
              Last edited by Mevvan; 2007-10-16, 23:36.

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Kan ju quota mig själv utan att rättstava det jag råkat skriva galet:
                - Man måste inta ladda ned ISO filer, man kan gott göra dem själv som jag av sina orginalspel, de laddar ju snabbare o man slipper ha fler UMD skivor med sig.
                jag vet att man inte måste ladda ner iso filer men jag minns heller inte på min tråd att jag sa att jag laddat ner men jaja

Min fråga till dig: Vart skriver jag att jag "Filesharar" ?????[/QUOTE]
                jag sa aldrig det jag frågade varför du skrev sådär på min tråd om tomb spelet
                det vart lite som 2 olika saker

Comment

För mycket tjafs - låser tråden
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Working...
                  X