Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svart skärm. Hjälp.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Svart skärm. Hjälp.

Jag försökte updatera min psp från 3.02 OE-A till 3.02 OE-B men när den startar är den bara svart.
    Men jag kommer in i recovery mode. Går detta att lösa på något sätt?

/ChoCk

Original inlägg av chock Visa Inlägg
    Jag försökte updatera min psp från 3.02 OE-A till 3.02 OE-B men när den startar är den bara svart.
    Men jag kommer in i recovery mode. Går detta att lösa på något sätt?

/ChoCk
    Sök på forumet eller trådar jag skrivit i "Recovery" så hittar du lite filer du lägger på din PSP om den kommer in i Recovery.

Annars är det Pandora som gäller.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Sök på forumet eller trådar jag skrivit i "Recovery" så hittar du lite filer du lägger på din PSP om den kommer in i Recovery.

Annars är det Pandora som gäller.

har sökt ochj sökt men jag hittar inga såna trådar

Comment

har sökt ochj sökt men jag hittar inga såna trådar
        Prova denna
        http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=30889

Funkade fint för mig
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Hör du PSP start ljudet fast det är svart? I så fall kan det vara så att skärmen behöver återställas, tryck på knappen nere till väster på PSP:n med en skärm på... så fick jag på min PSP när jag uppdaterade

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
            Tack så mycket. Ska testa nu.

Comment

Original inlägg av erariwn Visa Inlägg
              Hör du PSP start ljudet fast det är svart? I så fall kan det vara så att skärmen behöver återställas, tryck på knappen nere till väster på PSP:n med en skärm på... så fick jag på min PSP när jag uppdaterade
              Jusst ja
              Lätt att glömma när man har bråttom o är trött
              / Pendragon

Comment

Just ja. glömde bort att tacka för hjälpen. Din guide som du hittat funkade klockrent Tack och åter tack.

Comment

Just ja. glömde bort att tacka för hjälpen. Din guide som du hittat funkade klockrent Tack och åter tack.
                  Skönt att höra att det löste sig
                  / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X