Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur får man 3.52 att funka?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur får man 3.52 att funka?

Hej lagt in allt i pspn och uppdaterat den och skulle börja köra så funka det inte!! The game counld not start och så några siffror?? Va har jag gjort för fel? Sen formatera jag minneskortet och skulle göra om allt... och nu kommer jag inte förbi när man ska lägga över kxploitpatcher kxploitpatcher% i psp/game och ska köra dom från mem-kortet men det står The game could not be started. (8002014C) i pspn. Vad gör jag för fel?
    hjälp mig snälla lr finns det nånstans man kan lämna psp för sånna grejer??
    Tack på för hand! Kollar man vilken version jag har så står det 3.52!!

Om det bara står 3.52 och inte 3.52 M33 så har installerat Sonys firmware och då är det kört i den bemärkelsen att du inte kan köra homebrews eller ISO´s, därutav felmeddelandena.

Flasha om din PSP via Pandora metoden till 1.5 och sparka sedan upp PSP´n till 3.52 M33
    Last edited by BigMac; 2007-10-24, 21:58.
    Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
    Firmware: CFW v3.80 M33-5

Comment

Hur många trådar skall du skapa egentligen, man blir ju snurrig i bollen av att hattifnatta fram o tillbaka, håll dig i en tråd så hjälper nog folk dig "Snabbare".

Jag tröttnade iaf.

Du körde ju Custom FW nyss, o nu har du problem med det.
      *Jisses...
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Okej har 3.52 M33!! Funkar inte iaf.. och sorry att jag skapar så många trådar men vill få det att funka sorry!! Men hur går jag till väga nån som kan?
        Tack på för hand!

Comment

Original inlägg av fillsing Visa Inlägg
          Okej har 3.52 M33!! Funkar inte iaf.. och sorry att jag skapar så många trådar men vill få det att funka sorry!! Men hur går jag till väga nån som kan?
          Tack på för hand!
          Det går inte snabbare för att du spammar ned forumet med hundra nya trådar, folk har en tendens att tröttna på sånt beteende o låta bli att svara.
          Speciellt om vi gång på gång svarat på samma frågor man kan "Söka" sig till.
          http://forum.psxcare.com/support/search.php

Stoppa i en UMD skiva "Spel"
          Formatera ditt minneskort via din CFW PSP, lägg Iosos i ISO katalogen på ditt minneskort, musik i MP3 etc.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

hur man stoppa en spel laddad från internet till psp,s minnes kort så att det funka spela?jag läste att man måste ladda emulator och jag har gjört som det stå på introdutionen men det händer ingenting .jag har chippa psp hos er det också men det funka inte spela nerladdad
            spel Hjälp!!

Comment

För att kunna spela ISO's så måste man ha ett UMD spel i psp'n om man inte har aktiverat M33 drivisen i recovery. Prova stoppa i ett UMD spel.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X