Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pandora tricket fungerar inte för mej

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Okej, nu har jag nergraderat till 1.50
    X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

Comment

Original inlägg av Chernobyl Apa Visa Inlägg
      Okej, nu har jag nergraderat till 1.50
      4 poster senare utan att gå in i en gammal o välja Redigera ja

Från 1.50 upp till 3.52 M33 för att sen kasta in uppgraderingen till 3.52 M33-4
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hehe, tänkte inte på att jag kunde redigera

Har uppgraderat till 3.52 M33 -> 3.52 M33-4 också

Edit: Verkar som jag har ett litet problem, sänka volym knappen verkar inte funka på den nyflashade PSPn
        Kan det ha något med flashningen att göra? Har ingen aning om den funkade innan jag flashade hehe
        Kan en ytterligare uppgradering hjälpa?

Edit2: Strunt samma, han kan använda fjärrkontrollen som man får i value pack
        Last edited by Chernobyl Apa; 2007-10-31, 23:29.
        X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

Comment

Original inlägg av Chernobyl Apa Visa Inlägg
          Hehe, tänkte inte på att jag kunde redigera

Har uppgraderat till 3.52 M33 -> 3.52 M33-4 också

Edit: Verkar som jag har ett litet problem, sänka volym knappen verkar inte funka på den nyflashade PSPn
          Kan det ha något med flashningen att göra? Har ingen aning om den funkade innan jag flashade hehe
          Kan en ytterligare uppgradering hjälpa?

Edit2: Strunt samma, han kan använda fjärrkontrollen som man får i value pack
          Custom FW som kommer från rätt källa o ingen annan varit inne o pillat med brukar vara väldigt stabila, din volymknapp måste varit skev redan innan men i värsta fall Pandora ned den till 1.50 o testa
          Jag har inga problem med mina PSP enheter o Custom FW iaf.
          Bara på en som jag lekt lite väl mycket med Gameboots på har korrupta nycklar *skratt*
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X