Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

brickat psp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• brickat psp

Hej
    Jag har brickat mitt psp men jag har köpt ett Pandora batteri från er och trodde
    att jag kunde göra ett minneskort med hjälp av en usb kortläsare.
    Men det verkar inte funka eller?
    Kan ingen bara skicka mig en kopia av sitt pandora kort som jag kan använda.

Vet inte om du hänger på IRC ... Finns alltid nån vänlig själ där eller nån f-serv där du kan hitta .... Fick tillbaka min flash 0 där när en av mina diskar kraschade
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

kan inte du maila över en kopia av ditt pandora minneskort

Comment

Vad säger dig att jag har ett pandora mem stick???
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

förlåt jag bara trodde det menade inget illa.

Comment

Pandoraminneskortet måste formatteras lite speciellt, så det är inte bara att lägga in filerna hur som helst. Först formatterar man det, sedan ändrar man partitioneringen så att den formatterade partitionen "döljs", sedan formatterar man en gång till så att man får den partition man lägger alla "vanliga" filer på...och så kör man ett program som lägger lite andra filer på den dolda partitionen.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Danan Visa Inlägg
              Hej
              Jag har brickat mitt psp men jag har köpt ett Pandora batteri från er och trodde
              att jag kunde göra ett minneskort med hjälp av en usb kortläsare.
              Men det verkar inte funka eller?
              Kan ingen bara skicka mig en kopia av sitt pandora kort som jag kan använda.
              Prova detta program med en kompis PSP som redan kör Custom FW "Spelar ingen roll villket + ditt minneskort i hans enhet"
              http://forum.psxcare.com/support/sho...6&postcount=13

Skippa de delar som konverterar ett betteri till Pandora o kör vidare till minneskortsformatering ( Kör inte det på en Vistamaskin bara så skall det funka. )
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X