Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdatera 2.81 till 3.50?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppdatera 2.81 till 3.50?

Som rubriken lyder,hur uppdaterar jag min 2.81 till 3.50 ?
    Anledningen till att jag vill göra detta är att jag har Lumines o vill med hjälp av detta spel sedan nedgradera till 1.50.

Är det inte en firmware installer på lumnies med 3.50?
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
      Är det inte en firmware installer på lumnies med 3.50?
      Du menar att den uppdaterar till 3.50 automatiskt när man startar spelet?

Comment

Knappast, lumines är så gammalt att det fungerar med firmware 1.5......
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej men Hansi du kanske vet hur jag ska gå tillväga för att uppdatera till 3.50??

Comment

Bara å ladda ner en 3.50 update och köra från minneskortet...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

oke tackar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X