Hejhej, har lite problem, nån som skulle kunna vara så vänlig och berätta utförligt för mig hur man gör för att spela nedladdade spel (.iso) på sitt psp? Liksom lägga in och få igång å sådär? :P Är helt ny så hade varit kanon med lite hjälp. Tack på förhand!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Spel till psp.
Collapse
X
-
Du måste ha ett custom firmware på din PSP. t.ex. 3.52-m33 eller 3.71-m33.
Spelen (.iso) läggs i en mapp i roten av ditt minnneskort som heter ISO (t.ex. G:/ISO)
Spelet startar du genom Games kategorin på psp'ns huvudmeny, scrolla ner till minneskortet och där ligger det. Som magi
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
-
Då är ju frågan hur man får in ett firewire å tex vilka risker det medför? :P Vet att jag är kass men hade varit riktigt glad för närmare beskrivning och kanske länkar till vart man kan få tag i firewire å hur man får det att funka? :P Mvh
- Citat
- Flag
Comment
-
Det får du vänligen ta och leta upp helt själv.Original inlägg av Nöff3 Visa InläggVet nån något "KÄNT" Nerladdnings ställe för psp Spel/Filmer, Utan att bli brickad?Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
JA o det hjälper inte att tjata!Original inlägg av Turbis Visa InläggDet får du vänligen ta och leta upp helt själv.
Firewire är en överföringsteknik inte Gratis spel "Du tänker på Freeware"
Freeware brukar oftast vara demos eller egenkodade saker, men allt står i readme.txt filer eller .nfo filer oftast./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment