Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
ingen som vet med säkerhet ??
Vill ju inte gärna bränna nåt
Pendragon du har förvisso byggt en egen kabel
men tänkte kanske att du vet ?
Har beställt en kabel som skall funka till
Holux 240 , passar den kabeln med tror du ??
ingen som vet med säkerhet ??
Vill ju inte gärna bränna nåt
Pendragon du har förvisso byggt en egen kabel
men tänkte kanske att du vet ?
Har beställt en kabel som skall funka till
Holux 240 , passar den kabeln med tror du ??
Håll gärna i tanken att detta inte är ett jätteaktivt forum. Man kan inte förvänta sig svar på en gång.
Hade jag vetat något om ämnet hade jag gärna hjälpt till.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Håll gärna i tanken att detta inte är ett jätteaktivt forum. Man kan inte förvänta sig svar på en gång.
Hade jag vetat något om ämnet hade jag gärna hjälpt till.
Bättre om man postar i rätt tråd
Ja jag både beställde en kabel för min Holux jag fick av farbror Hansi och byggde en egen för min PSP FAT.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Nopps, du måste köra data via Serieporten på din PSP "Samma som fjärkontrollen stoppas in i"
Skillnad mellan en USB host och en enhet
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
1 Ohm = Svart Brun Svart och sist Guld för +/-5% brukar funka bra men det kan ju variera beroende på kabellängd o kabelmaterial, kablar har ett visst motstånd de med. så testa er fram.
Guiden kommer inehålla en guide för Slim med så fort jag får tag på två remotekablar för den, känner någon sig manad att donera två orginalkablar åt mig går det ju lite snabbare
Vi kan gott låsa denna nu och ta alla frågor i den andra
/ Pendragon
Comment