Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP Slim v 3.71 M33?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP Slim v 3.71 M33?

Tjena!
    Jag ska snart köpa en PSP Slim och tänkte fråga om man kunde uppgradera den till v3.71 M33?
    Eller är det bara till vanliga?
    Om inte vad är den senaste versionen?

EDIT:
    Om jag testar själv att uppgradera den kommer jag kunna få den Unbrickad av PSXCARE alltså PSP Slim?

Av
    Hase14
    Last edited by Hase14; 2007-11-27, 21:19.

Man kan uppgradera till 3,71 m33. Men vad jag har hört så måste du använda pandora tricket och en fet psp.
    Alternativet är ju att du köper den färdigflashad från psxcare.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Ja, men blir typ lite dyrare kan ju alltid testa själv blir den brickad så kan jag bara åka till Skanstull och unbricka PSP Slim för 300:-

Finns det en guide om Pandora sak?

Jag kollde olika filmer på Youtube. Dom hade redan installer i minneskorten :S Finns någon bra guide?
      Last edited by Hase14; 2007-11-27, 23:14.

Comment

Jag köpte ett Pandora-Batteri från PSXCARE och använde internet för att skapa Pandora-stickan och det fungerade kanon. Har nu 3.71 M33-3 utan problem på min PSP Slim. Pandora-Batteri = Bra Investering!

Lycka Till! :-)

Comment

Min polare har 3.71 orginal från SONY. HAn undrar hur han ska fixa 3.71 M33

Comment

Original inlägg av Hase14 Visa Inlägg
            Ja, men blir typ lite dyrare kan ju alltid testa själv blir den brickad så kan jag bara åka till Skanstull och unbricka PSP Slim för 300:-

Finns det en guide om Pandora sak?

Jag kollde olika filmer på Youtube. Dom hade redan installer i minneskorten :S Finns någon bra guide?
            *Suck*
            Egentligen ska man uppmana foklk till att använda sökfunktionen. Jickstick

Om du scrollar ner en bit på tråden så slipper du regga dig på psplife för att se länkar och annat.

Comment

Tar PSXCARE imon brickade PSP Slim? Om jag kommer med min PSP Slim brickad + att jag vill fixa Custom Firmware M33 3.71 till Slim blir det för 300:- ?

Comment

Det kan du läsa om här

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                  Det kan du läsa om här
                  Jag vet, men är det inte bara för PSP Tjocka? Kommer man också kunna spela alla spel?

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=655 ( PSP Slim )

Comment

Jag vet, men är det inte bara för PSP Tjocka? Kommer man också kunna spela alla spel?

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=655 ( PSP Slim )
                    Ewps mitt fel
                    Om du menar nerladdade spel så, ja det kan man

Comment

Vi använder samma pandorabatteri och filer både för tjocka och slimma psp. Samma pris, och det spelar ingen roll ifall den är brickad eller bara skall få custom firmware installerad.

I med minneskort, i med batteri, tryck på X och vänta i ett par minuter.

På tjocka PSP installerar vi v1.5 kernel så att äldre homebrew som kräver detta fungerar. På slim får man klara sig utan sådana äldre homebrew.
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Kommer snart till PSXCARE med min PSP Slim. När jag laddar ner spel och sätter in man ska lägga in .ISO filen i Games?

Comment

Kommer snart till PSXCARE med min PSP Slim. När jag laddar ner spel och sätter in man ska lägga in .ISO filen i Games?
                          Näpps. När du har ett custom firmware på din PSP formaterar du ditt minneskort genom PSP'n.
                          Då skapas en mapp i roten av ditt minneskort som heter ISO. Däri ska .iso/.cso ligga

Comment

Vilken psp föredrar ni? PSP Tjocka eller PSP Slim för att crack köra nerladdade spel.

Comment

Jag föreslår (personligen) att du använder en Tjockis. Men det är för att jag aldrig haft en slim och har fått för mig att de är krångliga att använda.
                              Tjockisen har tydligen lättare för homebrews.
                              Detta är du en smaksak totalt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X