Du behöver inte ta med batteri/minneskort
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ladda ner spel till PSP
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Personligen tycker jag att 3.52 M33-4 funkar bäst på FETA PSP enheter då det fins stöd för 1.50 Kernel och Slim har ju inte stöd för 1.50 kernel så där är det bara att dunka i det senaste o om någon kommer med en 1.50 kernel mod för SLIM så kommer jag bli överlyckligOriginal inlägg av Turbis Visa InläggPrecis, förutom att det är en exploit mer än en bugg
Iaf för oss användare 
Jag föreslog att han skulle uppa till 3.52 eftersom att det inte finns något måste i att uppa vidare till 3.71. Aldrig sa jag att han behövde stanna på det, eller?
Som jag sa man måste ha 3.52 för att uppa till 3.71 i vilket fall som helst, end of discussion.
3.71 är inte mycket bättre än 3.52 ändå så spela roll, inget spel kräver mer än 3.52 (om jag inte missat något) just nu.
Och rätta mig om jag har fel, men är inte detta ett support forum och inte ett ifrågasätt turbis forum? Vad är det du försöker bevisa egentligen?
*Fuskar med E-boot emulering själv på Slim o hatar det...*
Min uppsättning:
2 St PSP FAT har begåvats med 3.52 M33-4 = 100% 1.50 kernel stöd.
1 St PSP FAT har en trasig skärm *skratt* försöker hitta en begagnad med pixelfel som är billig..
1 ST PSP Slim kör 3.71 M33-3 + E-bootloader för emulerad 1.50 kernel./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är svårt att inte hålle med clownenOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggPersonligen tycker jag att 3.52 M33-4 funkar bäst på FETA PSP enheter då det fins stöd för 1.50 Kernel och Slim har ju inte stöd för 1.50 kernel så där är det bara att dunka i det senaste o om någon kommer med en 1.50 kernel mod för SLIM så kommer jag bli överlycklig
*Fuskar med E-boot emulering själv på Slim o hatar det...*
Min uppsättning:
2 St PSP FAT har begåvats med 3.52 M33-4 = 100% 1.50 kernel stöd.
1 St PSP FAT har en trasig skärm *skratt* försöker hitta en begagnad med pixelfel som är billig..
1 ST PSP Slim kör 3.71 M33-3 + E-bootloader för emulerad 1.50 kernel.
Jag kör också 3.52 m33-4 på min :P
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi lägger in 1.5 kernel även till 3.71 M33 på feta psp. Koreanska och någon obskyr funktion för att koppla psp:n till någon mediaserver som "ingen" använder försvinner pga platsbrist.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment