Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3.80 M33

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 3.80 M33

Ryktas om att DarkAlex är på väg med en ny cfw ... Undrar om det verkligen stämmer han har sagt att han kommer göra en ny cfw först när några nya stora ändringar kommer inte förrn ... Verkar inte vara mycket direkt nytt i 3.80 om man inte har en ps3 dvs. ... Men man får väl se vad som händer ... 1 som är säkert är att det börjar komma spel som kräver fw över 3.71 så det kanske är dags för en lite revision ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    ... Verkar inte vara mycket direkt nytt i 3.80 om man inte har en ps3 dvs
    tja, det som är nytt är detta: (kopierat från se.playstation.com)

Viktiga funktioner som har uppdaterats i version 3.80

Nätverk

Internet Radio har lagts till. Nu kan du spela upp ljudinnehåll som distribueras av Internetradiostationer. Läs guiden för Internetradio i Hjälp och support under PSP på eu.playstation.com för mer information.

Andra nya eller reviderade funktioner i version 3.80 av systemprogramvaran

Nätverk

* Nu kan du importera OPML-filer under [RSS Channel] (RSS-kanal).
    * Nu kan du visa foton på ett PSP?-system som är anslutet till Internet under [RSS Channel] (RSS-kanal).

Video

* Nu kan du förhandsgranska alla scener under [Scene Search] (scensökning).

Musik

* Antalet visuella spelartyper som kan användas har utökats.
    Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
    Firmware: CFW v3.80 M33-5

Comment

Ryktas om att DarkAlex är på väg med en ny cfw ... Undrar om det verkligen stämmer han har sagt att han kommer göra en ny cfw först när några nya stora ändringar kommer inte förrn ... Verkar inte vara mycket direkt nytt i 3.80 om man inte har en ps3 dvs. ... Men man får väl se vad som händer ... 1 som är säkert är att det börjar komma spel som kräver fw över 3.71 så det kanske är dags för en lite revision ...
      Jag hittar ingen downgrande till min 3,8 Version.Så jag skickar in den istället

Comment

Om man har 3.80. Kommer man sen kunna att göra den till 3.80 m33??

Comment

Du kan göra om vilken psp som helst till custom firmware, enda begränsningen är vilken version som finns som custom.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag säger som jag alltid sagt; Jag uppar inte förrens spelen säger att jag måste
            Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
              Jag säger som jag alltid sagt; Jag uppar inte förrens spelen säger att jag måste
              Det är ju det dom har börjat kräva ... Många av de nya spelen kräver fw 3.71 eller högre
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Det är ju det dom har börjat kräva ... Många av de nya spelen kräver fw 3.71 eller högre
                Jop, men jag har en massa äldre spel jag inte spelat ut ännu
                Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

3.80 M33

Någon som vet release datumet till 3.80 M33 ??

Comment

Nä, han har inte sagt något datum än.
                    PSP: 3.90 M33-3 + 1.50 kernel v2
                    PS3: 2.30
                    Wii: 3.2E Wiikey 1.9g

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X