Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

spel problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• spel problem

Tjena. Jag har köpt en komponent kabel till min psp slim och så ska jag kolla på en original UMD film och allting funkar korrekt med bra ljud etc.. men när jag har lagt in psp spel från min dator så kommer det inget ljud alls och skärmen blir liten, den är inte lixom inte helskärm som när jag kollar på UMD filmerna och när jag är på psp menyn.

Jag vet inte riktigt hur det fungerar, har ingen slim själv. Men vad jag förstått på andra som haft liknande problem så ska det tydligen finnas en kabel till man måste ha...
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
      Jag vet inte riktigt hur det fungerar, har ingen slim själv. Men vad jag förstått på andra som haft liknande problem så ska det tydligen finnas en kabel till man måste ha...
      Den har sex kablar till teven, de vanliga tre, som är:röd,gul och vit. Sen kommer det tre till som är blå grön och röd och de sätter jag i där bakom teven, men det visar ingen skillnad också såklart den som man kopplar i psp:n

Comment

Original inlägg av dsxcare Visa Inlägg
        Den har sex kablar till teven, de vanliga tre, som är:röd,gul och vit. Sen kommer det tre till som är blå grön och röd och de sätter jag i där bakom teven, men det visar ingen skillnad också såklart den som man kopplar i psp:n
        Detta 'a'r helt fel. RGB (R'o'd, gr'o'n och blao) 'a'r bilden som ska in i egna medans vit och en r'o'd (tror jag) ska in i ljud, funkar precis som en xbox 360 sladd.
        'A'r i sydafrika och kan inte skriva svenska tecken. Lycka till
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Komponentkabel orginal har fem kablar.
          Röd + Vit för ljud
          R-Röd, G-Grön, B-Blå för video

Denna klarar av att spela film + spel men Spel triggar inte fullskärm!
          Så är det o lev med det tills sony uppgraderar detta eller ett FW hack kommer. som tvingar in spel i Anamorfiskt läge eller använd din TV apparats Zoom.

http://www.youtube.com/watch?v=cOnp3y9Aues
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X