Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pandora och slim

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pandora och slim

Hej! Jag kör med en psp-slim m33-4 och undrar vad jag behöver för att kunna göra en backup på mitt nand minne + att unbricka mitt psp om det skulle hända någon olycka?. Räcker det med ett pandora batteri -tjock eller slim?
    Måste jag installera en 1.5 kernel addon i min slim?

Kommer ifrån gp2x världen och måste säga att psp´n är helt fantastisk! -bästa jag skaffat mig på bra länge : ) -dock är gp2x kung när det gäller nes+snes etc emulation : )

Mvh
    yanoschpsp

En liten undran bara... Vad är gp2x???
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
      En liten undran bara... Vad är gp2x???
      http://en.wikipedia.org/wiki/GP2X
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Verkar vara en liten kul grej ...
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Gp2xen är en mycket trevlig konsol -den är bra på det som pspen inte är så bra på och tvärtom! -ingen som kan hjälpa mig angående pandora och slim?

Comment

Om jag har förståt det rätt så är det enda du behöver ett pandora batteri samt ett minneskort med patcharna på. Backup av ditt NAND kan du göra när du skapar ditt pandora batteri har jag läst, bara att trycka på någon knapp under processen.
            Låt dock Pendragon eller någon annan svara fullständigt innan du börjar mecka
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
              Om jag har förståt det rätt så är det enda du behöver ett pandora batteri samt ett minneskort med patcharna på. Backup av ditt NAND kan du göra när du skapar ditt pandora batteri har jag läst, bara att trycka på någon knapp under processen.
              Låt dock Pendragon eller någon annan svara fullständigt innan du börjar mecka
              Pandorabatteri:
              http://www.psxcare.com/product.php?xProd=672&xSec=97

Pandora minneskort med alla filer förinstallerade:
              http://www.psxcare.com/product.php?xProd=673

Eller en polare som kör Custom FW som tillfälligt kan konvertera sitt batteri o ett minneskort till detta.
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X