Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mame på PSP

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mame på PSP

Tjena!
    Har letat i forumet men hittar inget om detta.
    E det nån som vet hur man får mame4all at funka på PSP.
    Jag har 3.71 m33-3. Har lagt mame som man skall (game150) men när jag startar blir det svart sen kommer en felkod. Jag får upp ikonerna för Mame i psp`t .Mina iso funkar perfekt. Har gjort så jag slipper ha UMD i när jag spelar från kortet, om det kan skoja till det.
    Skall man göra nåt trix för att starta Mame eller skall man lägga filer i nån annan mapp. Lägga rom i annan mapp eller????
    E ny på detta och definitivt inte den yngsta psp spelaren så kan ni förklara utan för mycket fackspråk blir jag glad
    Ha det

Original inlägg av stuntmartin Visa Inlägg
    Tjena!
    Har letat i forumet men hittar inget om detta.
    E det nån som vet hur man får mame4all at funka på PSP.
    Jag har 3.71 m33-3. Har lagt mame som man skall (game150) men när jag startar blir det svart sen kommer en felkod. Jag får upp ikonerna för Mame i psp`t .Mina iso funkar perfekt. Har gjort så jag slipper ha UMD i när jag spelar från kortet, om det kan skoja till det.
    Skall man göra nåt trix för att starta Mame eller skall man lägga filer i nån annan mapp. Lägga rom i annan mapp eller????
    E ny på detta och definitivt inte den yngsta psp spelaren så kan ni förklara utan för mycket fackspråk blir jag glad
    Ha det
    Vart laddade du ned MAME emulatorn o har sden stöd för PSP ?
    Läst manualen ?
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Laddade det från http://dl.qj.net
      Har inte riktigt kommit in i det här ännu men jag tycker jag gjort som manualen säger, men sen e det tveksamt om jag fattat det rätt
      Det står att den skall ha stöd för PSP, PSP Mame4all heter den. Kan det vara en kass kopia???

Comment

Det är ingen kass kopia men det kan vara svårt med kompabilitet!
        yofosho.mine.nu

Comment

Original inlägg av bignick Visa Inlägg
          Det är ingen kass kopia men det kan vara svårt med kompabilitet!
          JAg skulle prova några av dessa istället
          Mycket bättre dokumenterat + ett forum att dksutera i
          http://www.psp-hacks.com/category/27
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Tack för tipset

Comment

Original inlägg av stuntmartin Visa Inlägg
              Tack för tipset
              Skriv gärna o informera om du fick ingång det o hur du gjorde
              / Pendragon

Comment

Ja det va ju faktiskt klantigt värre å inte göra det
                Jag laddade ner en annan eboot fil och bytte så funkade det sen. Dock verkar det inte vara alla roms som funkar men man får lite nostalgikickar iaf

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X