Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Du kan få ett nummer från mig "Pre Pay" för 29 kr per månad
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Finns det ingen chans att man kan fixa ett gratis?
Nja du får ju knappast ett abonnemang gratis från någon annan leverantör heller Du kan ju ringa runt till lite Ip-telefonileverantörer, vi är dock billigast
Kastade upp en Video nyss
Kissig kvalite på ljudet men det kodas nog bättre program för VoIP, den som kommit är ju väldigt Beta.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Nej Skype är inte riktig VoIP med SIP teknik.
Skype är fullt med säkerhetshål o inget jag rekomenderar folk som kör det på en PC, den går förbi brandväggar helt o skapar egna regler *farligt farligt*
Skype bör integreras med någon FW update från Sony *Suckar*
/ Pendragon
Comment