Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Helt ny i PSP världen behöver lite hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Döp om filen till hansirox.iso
    haha ^^
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Nu tänkte jag ta friheten och Låna tråden istället för o skapa en ny.
      Först vill jag tacka för all grym info som jag hittat i forumet, framförallt från Xager.

Jag är väldigt sugen på o köpa en PSP från psxcare där jag tidigare har chippat mina konsoller. Är bara sugen på o få veta lite mer ingående vad som behövs.
      Om jag köper PSPn med custom firmware samt ett bra minnesskort vad är det mera som behövs? behövs det en adapter till minneskorten för o lägga över spel etc. eller görs det via medföljande usb-sladd?
      Går det att spela spel från usa? t.ex Final_Fantasy_II_USA_PSP-pSyPSP
      eller är det bara europa region?

sedan antar jag att jag får senaste firmware installerat av psxcare:=)

Tack på förhand //
      Last edited by AfoGoo; 2008-07-28, 19:27.

Comment

Original inlägg av AfoGoo Visa Inlägg
        Nu tänkte jag ta friheten och Låna tråden istället för o skapa en ny.
        Först vill jag tacka för all grym info som jag hittat i forumet, framförallt från Xager.

Jag är väldigt sugen på o köpa en PSP från psxcare där jag tidigare har chippat mina konsoller. Är bara sugen på o få veta lite mer ingående vad som behövs.
        Om jag köper PSPn med custom firmware samt ett bra minnesskort vad är det mera som behövs? behövs det en adapter till minneskorten för o lägga över spel etc. eller görs det via medföljande usb-sladd?
        Går det att spela spel från usa? t.ex Final_Fantasy_II_USA_PSP-pSyPSP
        eller är det bara europa region?

sedan antar jag att jag får senaste firmware installerat av psxcare:=)

Tack på förhand //
        Inget mer behövs. Du behöver ingen adapter till minneskortet. Ja man kan göra det med en usb-sladd, osäker på om den ingår men det är den populära kamera-sladden som finns överallt. Ja det går att spela spel från alla regioner. Firmware går att uppdatera via Update-funktionen i PSP-n om du har rätt inställning i Recovery-menyn.
        There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Då tar jag o beställer en PSP

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X