Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Homebrew spel och applikationer till 3.80 m33-4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Homebrew spel och applikationer till 3.80 m33-4

Tjena jag har en flashad psp 3.80 m33-4 och jag undrar hur man får homebrew spel och applikationer att funka ?
    Jag har försökt ladda ner homebrew spel där man får 2 mappar som jag sedan lägger in i psp/games spelet kommer framm i games men sen när det ska starta så står det could not be started och någon kod. Vad är felet ?

Original inlägg av Eyasu Visa Inlägg
    Tjena jag har en flashad psp 3.80 m33-4 och jag undrar hur man får homebrew spel och applikationer att funka ?
    Jag har försökt ladda ner homebrew spel där man får 2 mappar som jag sedan lägger in i psp/games spelet kommer framm i games men sen när det ska starta så står det could not be started och någon kod. Vad är felet ?
    Prova att googla på koden.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Kör du slim eller fat?
      Om fat, ställ in PSP'n att köra homebrews från 1.50 kerneln.
      Om slim vetefan
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

tack för svaren.
        jag har en ny psp slim
        xager jag ser att du också har 3.80 m33-4 precis som jag hur gör du när du lägger in olika homebrew spel och applikationer ?

Comment

tack för svaren.
          jag har en ny psp slim
          xager jag ser att du också har 3.80 m33-4 precis som jag hur gör du när du lägger in olika homebrew spel och applikationer ?
          Whoooo 3.80 i m-4 redan sen den 16 Feb *Huvva vad det går undan*

Såg att de kommit ut med en popsloader patch med för 3.80 M33-4
          http://www.psp-hacks.com/2008/01/17/...x-for-380-m33/
          Last edited by Pendragon; 2008-01-19, 21:03.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Lösningen är enkel, ladda hem den här och följ anvisningarna.

http://www.psp-hacks.com/file/1264
            There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

e-loader funkar fint med det mesta
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

fan vad bra!! det funkar nu med eloadern
                tack så mycket för hjälpen allihopa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X