Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
hello undrar om nån kan tala om vad jag jör med PBP-fil
tex grand turismo blev en sådan när ja packade upp
SALUT
Kasta o börja om på nytt
Prova dumpa ditt spel på nytt, så skall det inte bli.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
hello undrar om nån kan tala om vad jag jör med PBP-fil
tex grand turismo blev en sådan när ja packade upp
SALUT
Är det ett playstation spel eller ett PSP spel?
Om playstation ska skiten ligga i [ms]/PSP/Game (tror jag iallafall)
Om PSP spel så är det som Pendragon säger att bara dumpa om det.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Här bekräftas saker som om det vore be-kräftskiva!
Dåligt skämt o sido, det skulle vara bra att vänta på svar från OP istället för att bumpa en möjligtvis död tråd
Här bekräftas saker som om det vore be-kräftskiva!
Sa någon Kräftskiva??! Jag är helt klart PÅ!
Jag är Tokig i kräftor, käkar mer än gärna minst fyra/fem paket själv utan nubbe, men med nubbe blir lite roligare
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Sa någon Kräftskiva??! Jag är helt klart PÅ!
Jag är Tokig i kräftor, käkar mer än gärna minst fyra/fem paket själv utan nubbe, men med nubbe blir lite roligare
Det... Var nog... Aaaningen off topic xD
Comment