Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Uppgraderar till ett custom firmware såklart http://www.dark-alex.org/
Jag rekomenderar dig att börja med 3.52, för det är den senaste som inte är så krånglig att lägga in.
Instruktioner ligger i readme.en (öppna med notepad)
Allt du behöver (listat i readme'n) kan du hitta på den här hemsidan: http://www.psp-hacks.com/
Edit
3.80 m33 är det senaste, men jag har för mig att du måste uppa till 3.52-2 innan du kan ta dig vidare upp i vilket fall som helst
tack för det, nu har jag CFW 3.52 m33 installerat...
om jag har fattat allt rätt så måste man även ha andra applikationer för att köra isos/ csos... tips på något som är bra ?
Nej det räcker med att du uppgraderar till M33-4 på 3-52 custom FW o formaterar minneskrotet o lägger ISO ++ CSO i ISO mappen på ditt MS
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
tack för det, nu har jag CFW 3.52 m33 installerat...
om jag har fattat allt rätt så måste man även ha andra applikationer för att köra isos/ csos... tips på något som är bra ?
Det ända du ska göra nu är formattera ditt minneskort genom PSP'n.
Detta gör att alla nödvändiga mappan (ISO, Game150 osv.) skapas.
Sedan lägger du in, som draken sa, alla dina ISO och CSO dumpar i mappen ISO.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Du kan gå direkt på senaste patchlevel på alla M33 firmware.
-4 innehåller allt från -2 och -3 t.ex.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment