Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dpad'en funkar ej

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dpad'en funkar ej

Har laddat hem en del spel som funkat bra (Fifa 08, tekken mm).

Men i de 3 senaste spelen jag tankat hem, (killzone, warrior of the lost empire å något random krigsspel), så funkar inte Dpaden!

Det går bra att starta spelet och blädda i menyerna, men så fort det blir dags att röra på sig i spelet står gubben helt still :S
    Allt hjälp uppskattas, tack på förhand

jag som är en idiot... hade inte fattad att d finns en rund sak där på kanten.. shit vad idiot förklarad man kommer bli ^^

Comment

Original inlägg av Oxigamannen Visa Inlägg
      jag som är en idiot... hade inte fattad att d finns en rund sak där på kanten.. shit vad idiot förklarad man kommer bli ^^
      Haha man kan inte alltid veta sånt När jag fick min PSP trode jag det var en mick xD
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

hehe jag var helt övertgad om att det var någon typ av högtalare.
        fick en smärre hjärtattack när jag råkade stötta till den så den rörde sig.

funkar den bra btw? minns hur snabbt de nöttes ut på typ 64 kontrollerna :|

Comment

en polare har haft sin sen psp kom, funkar fortfarande bra.
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

hehe jag var helt övertgad om att det var någon typ av högtalare.
            fick en smärre hjärtattack när jag råkade stötta till den så den rörde sig.

Min tumspak har hållt sedan 1 år och 2 månader tillbaka. Det ända felet med den är att den är så dåligt placerad, annars funkar den okej.

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
              Haha man kan inte alltid veta sånt När jag fick min PSP trode jag det var en mick xD
              hahaha
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                hahaha
                Vaaaad? Det såg ju ut som dedära metallrutorna vissa äldre mikrofoner har

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                  Vaaaad? Det såg ju ut som dedära metallrutorna vissa äldre mikrofoner har
                  Fur för dig att du inte trodde det var en Läckerolpastill o slickade i dig den
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X