Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nesterj_1_11_rm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nesterj_1_11_rm

Vad gör jag för fel som inte ser romsen i nesterj??? Jag har lagt dom under PSP/GAME/NESTERJ_1_11_RM/ROMS med filändelsen *.nes ... och allt fungerar fint med dom syns bara helt enkelt ... Och jag hittar ingen configg meny ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Ingen aning, men det kan vara att RM versionen är buggig. RM är typ en unofficiell patchad version av NesterJ 1.11.
    Det finns en v1.20 av officiella NeterJ.
    http://dl.qj.net/NesterJ-v1.20-beta-...0860/catid/127
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Du går in i configen genom att trycka åt höger me joysticken. Eller åt vilket håll det nu va.
      PSP: 3.90 M33-3 + 1.50 kernel v2
      PS3: 2.30
      Wii: 3.2E Wiikey 1.9g

Comment

Original inlägg av Evilgb Visa Inlägg
        Du går in i configen genom att trycka åt höger me joysticken. Eller åt vilket håll det nu va.
        vänster
        There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X