Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nedgradera PSP "Phat" med 3.71 firmware?!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nedgradera PSP "Phat" med 3.71 firmware?!

Jag har sökt och läst igenom en massa på detta forum och andra forum, på en del forum kan man läsa att alla "Phat" modellerna går att nedgradera utan att använda sig av Pandoras battery och i andra forum kan man läsa att man måste använda det.. Kan nån redogöra för mig vad det är som gäller... Har alltså en PSP "Phat" med 3.71 firmware och vill kunna nedgradera den...

Pandora tricket är det enda och absolut enda som kan nergradera alla PSP ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
      Pandora tricket är det enda och absolut enda som kan nergradera alla PSP ...
      Yupp, iaf om man har över 3.51
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

obs. jag skrev ALLA
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X