Jag har gjort en litet paket med diverse Homebrew och Emus till PSP ca. 200 meg ... Det är redan konfigurerat och klart bara att kopiera rakt in på ditt ms så det är bara att tuta och köra ... Är det nån som är intresserad och testa själv så kan jag dela ut det någonstans
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PSP Homebrew pack ...
Collapse
X
-
PSP Homebrew pack ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Nu har jag lyckats fippla till så kortet vart blank av nån anledning ... Men jag jobbar på ett nytt pack .. Vet ju vilka som funkar bra nuXbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Är det Slim-kompatibelt? Annars skadar det inte om en eLoader ligger medOriginal inlägg av Begga Visa InläggNu har jag lyckats fippla till så kortet vart blank av nån anledning ... Men jag jobbar på ett nytt pack .. Vet ju vilka som funkar bra nu
There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
- Citat
- Flag
Comment
-
PhatXbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu ligger det lite Homebrews och Emus under http://www.begga.se ... Det är bara 17 st för närvarande men allt är testat, konfigurerat och diverse bios och kickstart roms m.m. är redan inlagt och klart ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Najs =)
För att slippa ha allt som ett index så skrev jag en väldigt simpel html sida som du kan använda istället =)
Bara att skriva in i notepad och spara som index.html i din root mapp.
Kod:<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html> <head> <title>Begga.se</title> </head> <body bgcolor="#000000"> <div style="font-size:14px; margin-top: 50px; text-align:center; color:#FFFFFF"> Hitills så finns finns det 17 st. homebrews.<br> Du kan ladda ner alla i en rar file <a href="/MS0.rar" style="color:#FF0000">här</a> eller så kan du leta själv <a href="MS0/PSP/GAME/" style="color:#FF0000">här</a> eller <a href="/MS0/PSP/GAME150/" style="color:#FF0000">här</a>. </div> </body> </html>
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Tackar ... jag säger till när det kommer mer ... Vars i Apache ändrar man så index.html blir inläst först?? Är lite n00b
La även dit en windows installer för PimpStreamer som för övrigt är en jedrigt kul och praktisk app i sina sammanhang, nästan helt buggfritt med (Jag har inte upptäckt några som stört) ...
Last edited by Begga; 2008-02-18, 22:07.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
hmm, jag kör ju linux men jag har iaf en httpd.conf i apache mappen. I den så ska det stå:
Sen så ska den läsa i den ordningen som det står.Kod:<IfModule dir_module> DirectoryIndex index.php index.php3 index.html index.htm index.html.var </IfModule>
Lite html taggar som kan vara bra:
<a href="http://www.begga.se/MAPPEN/FILEN.FIL">filen.fil</a> - blir en länk till /MAPPEN/FILEN.FIL och texten filen.fil
<br> - ny radLast edited by Xager; 2008-02-18, 22:17.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Någon som dragit hem och testat??? Tar bort "eländet i morrn". Ska smacka upp en mailserv hade jag tänkt ..Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Du kan väl ha båda och? :POriginal inlägg av Begga Visa InläggNågon som dragit hem och testat??? Tar bort "eländet i morrn". Ska smacka upp en mailserv hade jag tänkt ..iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Borde väll inte vara några problem allsOriginal inlägg av Xager Visa InläggDu kan väl ha båda och? :P
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det blir så ialf ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment