Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang lumines nergradering. versioner?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ang lumines nergradering. versioner?

Har köpt mig en ny psp nu. Det blev en tjock psp som kom med firmware 3.11

så du är det antingen pandora batteriet eller lumines nergraderingen som gäller.

Tänkte bara kolla innan jag springer iväg och köper spelet ifall det finns någon ny release av spelet som är patchat?

alternativet med pandora batteriet.

Jag har en kompis med en flashad psp. Fick även med ett 1gb mmstick pro duo så jag skulle ju kunna nergradera med den metoden också.

Behöver jag köpa ett nytt batteri eller kan jag efter processen återställa batteriet?

edit: Pspn verkar vara japansk btw. köptes begagnad.
    Last edited by Lynx; 2008-02-22, 15:42.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Du kan återställa batteriet OM du gör en dump av minnet (serial nyckeln) innan.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
      Du kan återställa batteriet OM du gör en dump av minnet (serial nyckeln) innan.
      Man kan återställa det ändå.
      PSP: 3.90 M33-3 + 1.50 kernel v2
      PS3: 2.30
      Wii: 3.2E Wiikey 1.9g

Comment

Original inlägg av Evilgb Visa Inlägg
        Man kan återställa det ändå.
        Men inte med orginal serialen och för vissa så har det inneburit problem, för att vara på säkra sidan så gör en backup.
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

har flashat min psp med pandora metoden. ligger nu på 3.80 m33-5 + 1.50 kernel patch.

Gjorde en backup av batteriet men efter "nergraderingen" när jag skulle återställa det så fick jag något skrivfel och inget hände med batteriet. Fick återställa utan att använda min backup.

Har fungerat bra hittills men är intresserad av vad för typ av problem folk haft?
          "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Original inlägg av Lynx Visa Inlägg
            Har fungerat bra hittills men är intresserad av vad för typ av problem folk haft?
            Har hört att det har krånglat för vissa men du kan nog vara lugn.
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X