Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snälla Hjälp mej psxcare.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snälla Hjälp mej psxcare.

hej, jag hade en fullt fungerade psp slim som jag fixade hos er med 3.80 m33-5... kört jätte många iso och cso filer utan problem tills igår...
    sista spelet jag körde var patapon.
    sen la jag den på stand by o när jag vaknade satte jag på den och inga spel fungerade förutom mina psx spel och snes.
    alla iso o cso inte då... vad hände?
    jag formaterade om mitt minneskort på 8gb, funka inte ändå, prövade min 2gb funkade inte heller....
    provade med att uppdatera den till 3.90 m33-2, funkade, yes.... men sen igen la jag den på standby o samma problem när jag startade den "the game could not be started 80010013"...
    vad ska jag göra, snälla hjälp?
    jag kan inte förstå att jag har brickat den, jag menar när var o hur, jag har inte gjort nått med den förutom de vanliga.
    tack...

Det kan vara så att inställningarna i recovery menyn har återställts och UMD Mode har blivit avstängt, prova att sätta på det och låt oss veta hur det går.

EDIT: Du kommer åt recovery menyn genom att starta psp (från helt avstängd) samtidigt som du håller in R, väl inne gå till configuration sen UMD mode.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

jaaa, det funkade tack så mycket!
      det funkade, vi får se om det håller men skitschysst :P annars skriver jag.
      taaack

Comment

Original inlägg av MRPRESIDENTOO Visa Inlägg
        jaaa, det funkade tack så mycket!
        det funkade, vi får se om det håller men skitschysst :P annars skriver jag.
        taaack
        Kul att det funkade =)
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X