Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite frågor ang. pandora-saker

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lite frågor ang. pandora-saker

Ska hjälpa en att flasha ett PSP men då har jag lite frågor, har sett att man kan återställa minneskort och batteri efteråt, men det rekommenderas inte att man gör det fram och tillbaka!

Så jag undrar vad som kan hända med batteriet om man gör det till Pandora och sedan normal igen?

Anledningen till att jag vill göra detta är att jag har endast ett batteri (han jag ska hjälpa har Slim och jag har phat så därför måste jag ta mitt eget batteri) och jag vill inte förstöra mitt eget batteri!

Tack på förhand
    MvH
    HV71
    PSP 3.71 M33-2 4GB Memory Stick Pro Duo

Jag skulle köpa ett extra batteri och alltid ha utifall att ... Vem vet du kanske flashar ett par till och tar en slant för det så du ligger på plus ... Risken finns alltid att du fukkar up ditt batteri och ändå måste köpa ett nytt
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Om du gör allt "by the book" så finns det ingen (det finns alltid en risk men den är dock väldigt liten) risk att det inte går att återställa till ett vanligt batteri.
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Hejhopp.

Jag satt pa en unbrickad och en brickad tjockis(phat). Forvandlade ett av batterierna till ett pandorabatteri och gjorde allt, enligt instruktionerna, som behovdes for att unbricka det brickade. Efterat var det inga problem att aterstalla batteriet. Har funkat fint i cirkus tre manader.

Ha det fint!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X