Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSPTube

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av cripa128 Visa Inlägg
    det funkar för mig
    Den senaste?
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

Nån som vill skänka mig en ps3?

Comment

Har fått det funka nu med ... Med senaste versionen på psp-hacks ... http://www.psp-hacks.com/2008/02/24/...0224-released/ ... Men jag får det inte funka med video bara med ljud ... Tydligen har många som har phat och har det problemet ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
        Har fått det funka nu med ... Med senaste versionen på psp-hacks ... http://www.psp-hacks.com/2008/02/24/...0224-released/ ... Men jag får det inte funka med video bara med ljud ... Tydligen har många som har phat och har det problemet ...
        Första gången Slim är bättre än Phat på något.
        There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Ny version släppt: 2008/02/28. Testa den, ni som har bekymmer. Finns på psp-hacks.

Comment

Original inlägg av Muyfa666 Visa Inlägg
            Ny version släppt: 2008/02/28. Testa den, ni som har bekymmer. Finns på psp-hacks.

Ja du den funka lika bra som den förra

Comment

Denna version http://www.psp-hacks.com/2008/02/28/...0224-released/ funkade både med video och ljud för mig utan några som helst modifieringar ... obs det var på en phat ..
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av romanochavo Visa Inlägg
                Ja du den funka lika bra som den förra
                Och flama gärna mig för det. Det är ju absolut jag som har släppt den. Vill du inte ha några konstruktiva tips så gärna för mig.

Comment

Original inlägg av Muyfa666 Visa Inlägg
                  Och flama gärna mig för det. Det är ju absolut jag som har släppt den. Vill du inte ha några konstruktiva tips så gärna för mig.
                  Tack för tipset...

Inte dig jag var iriterad på... iriterad på att de släpper en massa grejer utan guider på hur man får ihop det men gillar man gåtor så kan de nog va kul

Comment

Ny version släppt igen. Finns på psp-hacks.

Comment

Och GO! Messenger har kommit igång för alla PSP 390 ägare ..

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                        Denna version http://www.psp-hacks.com/2008/02/28/...0224-released/ funkade både med video och ljud för mig utan några som helst modifieringar ... obs det var på en phat ..

Ivilken mapp la du den?

Comment

Jag la den driekt i mappen som det var ... Inte det minsta förändringar ... Funkade bara gött från kickoff

Comment

Div-X stöd med PSPTube
                            http://www.psp-hacks.com/2008/02/28/...-with-psptube/
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hur bär man sig egentligen åt med favorites etc.

Jag får igång den senaste från Arnookie och lyckas kolla på den medföljande filmen men när jag anger en url alt lägger en .html fil med en youtubeadress i favorites händer nada.

Den lyckas koppla upp sig på mitt wifi så där klämmer inte skon.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X