Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

My PSP fastnar!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av NBT Visa Inlägg
    Har redan gjort det med

jag blir så irriterad av detta!
    Nyköpt enhet och siåfall var o när?

Slim eller fet?

Modellbeteckning och serienummer "skippa de två sista nuffrorna.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Snart ett år(några månader kvar)

Fet

jag vet inte precis var dom finns med jag kan säga att det är en TA082, IC003(tror jag det hette)

det är iaf modellen man hade problem med att flasha förut.

Comment

Original inlägg av NBT Visa Inlägg
        Snart ett år(några månader kvar)

Fet

jag vet inte precis var dom finns med jag kan säga att det är en TA082, IC003(tror jag det hette)

det är iaf modellen man hade problem med att flasha förut.
        Hmm, många har problem med dem då det gäller nycklar som ligger o blir korrupta, mycket efter man försökt trolla till egna bootscreans etc.
        Jag har en sån med men den har jag hållt så ren som möjligt o den strular inte alls.

Kan du uppgradera den med ett officiellt firmware då?
        Funkar det bättre tro?

Isf verkar det konstigt.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Vill inte fixa OFW därför att jag inte kan spela mina spel från MS då xD

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X