hej. tänkte köpa en psp och har läst någonstans att om man har över en viss fw så kan man inte nergradera så man kan uppgradera dem till m33. någon som vet vad jag får för fw om jag köper psp nu och någon som vet i sånafall hur jag nergraderar den så jag kan uppgradera den med m33?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ska kanske köpa psp behöver svar några frågor
Collapse
X
-
Är du intresserad av gamla fetto PSP'n:
Får du 2.71 och under behöver du inget ber än en downdater
Får du mellan 2.80 och 3.10 behöver du GTA: Liberty City stories och en downdater
Får du mellan 3.10 och 3.50 behöver du lumnies och en downdater
Får du över 3.50 behöver du pandora, eller skicka in den till PSXcare.
Alternativt köp den ifrån dem istället färdigflashad.
Är du intresserad av anorektiska slim PSP'n:
Pandora, eller skicka in till PSXcare.
Alternativt köp den färdigflashad ifrån PSXcare.Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
-
Skaffa ett pandora batteri och ett Memory Stick Pro Duo, som du lägger filerna på, och sen är det bara att köra.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Kolla in faqen som finns härOriginal inlägg av Goku_93 Visa Inläggkan jag inte göra ett eget pandora? länk?iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Lämna in den istället, billigt går snabbt och blir bra. (Nej jag jobbar inte på PSX CareOriginal inlägg av Goku_93 Visa Inläggskit man måste ha psp phat för att göra ett pandora batteri >.> då måste jag köpa ett pandora batteri helt änkelt :/
)
There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
- Citat
- Flag
Comment
-
Lämna in (oavsett phat/slim och FW): 300krOriginal inlägg av Goku_93 Visa Inläggdå vet du inte heller vad det kostar och vart ligger det?
Pandora batteri: 500kr
Pandora minneskort: 500kriPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Skulle nog betänka Pandora batteriet om jag vore du, om du nu inte är helt tekniskt obegåvad eller känner dig för osäker... Att det blir ca. 150:- extra i returfrakt om man skickar in grejerna borde göra att det lutar ännu mer åt ett Pandora batteri ... Sen när du väl har batteriet och kan proceduren så går det alltid göra sig ett par kronor eller hjälpa nån vän/bekant + att du kan alltid rädda din PSP om du brickar den efter lite väl häftig experiment lusta i firmwarens land ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det finns nödvändiga filer + nödvändig info finns att tillgå både här och där ... Men googling eller annat sätt att ordna fram dom får du ordna själv
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
För det första, det är ett Memory Stick Pro Duo kort och inte ett SD kort.Original inlägg av Goku_93 Visa Inläggom jag köper ett batteri då behöver jag inget mer sen än eller? kan fixa min brickade psp om jag skulle råka eller hur?
jag behöver inte pandora sd kortet? eller kan man fixa det på ett vanligt sd som man köper eller?
Annars så är det som du sa, skaffa bara ett kort så kan du göra det själv.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment

Comment