Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

custom på slim, hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• custom på slim, hjälp

har använd pandora tricket på ett flertal tjockis-pspor, men aldrig på en slim. fick en slim nu att nergradera och jag vet verkligen inte hur jag ska göra :P någon som kan säga på rak arm på hur jag ska göra? vette fan vilka guider o sånt man ska följa

Phat och slim funkar likadant om man har pandora, enda skillnaden är att slim måste ha 3.71 eller högre har jag för mig
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
      har använd pandora tricket på ett flertal tjockis-pspor, men aldrig på en slim. fick en slim nu att nergradera och jag vet verkligen inte hur jag ska göra :P någon som kan säga på rak arm på hur jag ska göra? vette fan vilka guider o sånt man ska följa
      http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=33507

Leta på GUI o rekommendationen av mig
      Den filen skapar ett Magiskt minneskort som fungerar på Tjocka o smala PSP or.

Allt hänger på Minneskortet angående kompabilitet om man redan har ett Pandorabatteri "Från den gamla feta modellen villket är bäst då den fungerar på Feta o smala den med."
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

de blir som man ska göra, sen blir de problem :P den slocknar när jag trycker på X

Comment

Har du rätt FW på minnekortet då?
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

de blir som man ska göra, sen blir de problem :P den slocknar när jag trycker på X
            Låt minneskortslampan ladda klart i några minuter, starta om och är skärmen fortf svart så klicka på skärmikonknappen på PSPn

Har hört att det fungerar för vissa.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

men saken är att jag inte vet hur jag ska lägga in rätt FW på minneskortet

det är mitt problem :P

Comment

men saken är att jag inte vet hur jag ska lägga in rätt FW på minneskortet

det är mitt problem :P
                Kolla faqen (under hur man gör ett pandora kit):
                http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=33507
                iPhone 3G:
                Svart 16GB
                Telia Max 25
                PSP:

4GB
                Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

http://s3.amazonaws.com/dlqjnet/1474...khI95yzgfxg%3D

14749_TOTALNewbieasyInstallerPandorasmenu.rar
                  inge krångel o knas, tog fan inte mer än några minuter de där ;>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X