Laddar verkligen Psp:n upp när man har den ansluten till Usb??? Det enda jag märkt är att den inte slår av så länge den är inkopplad ...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Phat - Usb - Ladda
Collapse
X
-
Phat - Usb - Ladda
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
SOm jag märkt så laddar den enbart när du kör i "USB Connection", och då kan du inte göra något annat.
Har dock sett homebrews som gör att den alltid laddar, finns väl även ett läge i m33 Recovery mode under settings som tillåter att den alltid laddar.Playstation 3 - Omoddat 3.55
Playstation 3 Slim - 3.41 Jailbreakad med psfmod Nexus One
Nintendo Wii - d2ckey
PSP Slim Silver - CFW 5.00 m33-6
XBOX 360 Elite (Jasper) - iXtreme 1.6
- Citat
- Flag
-
Kan ställas in via System Settings eller rec. mode
EDIT: Dock så är det kanske så att system settings inställningen bara funkar när man har USB mode på, min laddar iaf bara den är ikopplad.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Den lilla mängd ström som går igenom USB laddaren är så låg att den kan stå ett par minuter bara för att laddas 1%.Original inlägg av Begga Visa InläggLaddar verkligen Psp:n upp när man har den ansluten till Usb??? Det enda jag märkt är att den inte slår av så länge den är inkopplad ...
Det är totalt värdelöst, jag har en sådan kabel fast bara för att de inte hade vanliga på EB i malmö när jag behövde en.Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
Bättre då att ha en USB Hubb som har aktiv strömmatning, då slipper den dra mer ström från datron o ger det lilla extra.Original inlägg av Turbis Visa InläggDen lilla mängd ström som går igenom USB laddaren är så låg att den kan stå ett par minuter bara för att laddas 1%.
Det är totalt värdelöst, jag har en sådan kabel fast bara för att de inte hade vanliga på EB i malmö när jag behövde en./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
PSP2000 CFW 3.90 M33-3 | Sony MS Pro Duo 8GB
XBOX 360 oflashat...
- Citat
- Flag
Comment

laddar asbra hela tiden via usb
Comment