Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med 3.90 M33-2, film/mp3/bilder funkar inte!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med 3.90 M33-2, film/mp3/bilder funkar inte!?

Hej.

Sedan jag uppdaterade till 3.90 M33-2 (tror det var från någon custom 2.71) så fungerar det inte att spela upp varken film/musik eller se bilder. Däremot så fungerar det bra att spela de senaste spelen. Det är precis som att filerna ligger i fel mapp på Memory-kortet. Men de ligger som vanligt i någon av VIDEO/PICTURE/MUSIC direkt i ROOTEN.

När jag går in under Video (på PSPn) får jag följande meddelande:
    There are no videos.
    You can import content from a PS3 system or a PC....
    yada yada yada..

Någon som har lite tips?
    Last edited by Monkeyboy; 2008-03-23, 01:34.

Har du fäljt guiderna i har här på forumet om hur man konverterar och lägger över filmer?
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Jag har säkert skapat och lagt över mer än 100 filmer sedan jag köpte pspn, men de fungerar inte längre. Inte eller mp3 eller bilder... Precis som att de ligger i fel mappar...

Tack för snabbt svar!

Comment

Det är alltså enbart sedan jag "uppdaterade" min psp till 3.90 (från äldre custom) som problemet uppstått.

Comment

Uppdaterade du med sonys eller med Dark_Alex version?
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Formatera ditt minneskort ... Glöm ej spara saves
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
              Formatera ditt minneskort ... Glöm ej spara saves
              Wörd!

VIDEO mappen ligger numera i ISO mappen har jag sett, pdova lägga dina filmer där eller skapa en VIDEO mapp i rooten på minnepinnen som förut
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ISO/VIDEO är om du ska mounta nån rulle och köra på det viset om jag inte minns fel ...
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

hmmmm!! Stort HMMMM!!! JJag upptäckte nu av en slump när jag skulle byta bakgrund i PSP:n att jag har exakt samma problem ... Allt funkar klocka men inga låtar eller bilder syns ... Kan ni andra PSP ägare som sitter på 3.90 M33-2 ta och kolla hur det ser ut för er ...

Comment

http://pspupdates.qj.net/Dark-AleX-r.../49/aid/113674

prova den
                    yofosho.mine.nu

Comment

Tack!! Den patchen har jag helt missat ... Inte vart nåt nämnt på psp-hacks tror jag ... Är rätt flitig besökare där ..

Update: Har nu kört patchen efter allt psar dumpande och shit ... Kan meddela att nu funkar den som en klocka igen
                      Last edited by Begga; 2008-03-23, 15:48.

Comment

Begga: Jag laddade hem filen men det var tydligen någon dump-grej man skulle göra först. Jag är inte så uppdaterad på psp-custombiten så om du kunde ge lite tips på hur du fixade problemet så skulle jag vara väldigt tacksam. Vad behöver jag göra?

Comment

Ladda hem update FW 3.71 http://www.psp-hacks.com/file/1259 och Psardumper http://www.psp-hacks.com/file/1260 och lägg sedan FW 3.71 i roten på ditt MS och Psardumper under GAME, sen kör du bara Psardumper och när det är klart har du alla filer under en mapp på ditt MS som heter ms0 ... Ta hem http://dl.qj.net/Patch-for-3.71-fatm...5955/catid/114 och lägg den under GAME sen kopierar du ms0/kd/fatmsmod.prx till root och sen exekverar du fatsmod ... Voila!! Du är klar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X