Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med minneskortet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med minneskortet

Är det någon som har eller har haft problem med att minneskortet i psp'n inte fastnar när man trycker in det?
    Om ja, hur har du löst problemet.

Tror ni att det är en mekanisk spärr som hoppat snett eller är korthållaren trasig för alltid? Finns det reservdelar att köpa?

Tacksam för alla idéer och förslag.

min polare har ett sånt psp! Han stoppade in dte och stängde den svarta luckan och tejpade skiten. Funkar men inte så snyggt och drygt att byta men det funkar som sagtr!
    yofosho.mine.nu

Comment

Original inlägg av nemo66jurg Visa Inlägg
      Är det någon som har eller har haft problem med att minneskortet i psp'n inte fastnar när man trycker in det?
      Om ja, hur har du löst problemet.

Tror ni att det är en mekanisk spärr som hoppat snett eller är korthållaren trasig för alltid? Finns det reservdelar att köpa?

Tacksam för alla idéer och förslag.
      Har du garanti kvar så kan du ringa tillde du köpt den utav och fråga vad du ska göra.
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Låter som om det är ett Piratkort, orginalkort händer sånt aldrig på.
        Kika i den klistrade FAQ tråden o följ min viideoguide för att se om ditt minneskort är äkta eller inte.

Nej ett minneskort skall glida in smidigt o praktiskt taget flyga ut *Hände mig en gång* när man trycker ut dem
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X