Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny köpt Psp vill inte installera 3.90 custom.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har för mig att vlc till psp ska spela det.
    VLC till psp? Det var nytt för mig. Innebär det att man kan köra .avi-filer m.m. på psp'n utan att göra om dom till mp4-filer?

Comment

Original inlägg av Murasame Visa Inlägg
      VLC till psp? Det var nytt för mig. Innebär det att man kan köra .avi-filer m.m. på psp'n utan att göra om dom till mp4-filer?
      Den kallas för PMP VLC och jag har inte provat den men jag antar det
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Ok, jag har testat den nu, hittils har det inte fungerat speciellt bra. Ingen bild visas, men man hör ljudet iaf. Ska ta mig en närmare titt på problemet vid ett senare tillfälle.

Comment

spelar allt mitt material med pmp. Konvertering går apfort, tar endast några minuter.
          "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X