Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa Pandora-batteri som funkar både på Fat och Slim?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Köpa Pandora-batteri som funkar både på Fat och Slim?

Är det någon här på PSXCare kan hjälpa mig med? Jag och en annan polare tänkte nämligen flasha våra PSP:s, men jag har den äldre varianten, Fat alltså. Kan man köpa färdiga batterier som är i serviceläge eller vad det heter, som klarar både fat och slim?

Jupp:
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=672&xSec=97

Sen behöver du förstås ett minneskort med filerna på som du antingen kan köpa eller fixa själv
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Köp ett Datel Tool Battery billigare och bättre.

Comment

Original inlägg av Nightloyd Visa Inlägg
        Köp ett Datel Tool Battery billigare och bättre.
        Bäst är gamla batterier "Orginal" till Feta PSP orna som är moddade till Pandora
        De fungerar på Fat/Slim utan några problem o man kan även trolla om dem till orginalbatterier igen om man vill, det går inte att göra med Datels som "påstås vara bättre"

Jag gillar orginal o har givet ett gammalt orginalbatteri som är pandoratrollat
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

http://youtube.com/watch?v=WaTrdE4jVy4
          gör ditt eget pandora batteri och minneskort kan köpa vanligt phat batteri på ********* för 89 kr
          PSP2000 CFW 3.90 M33-3 | Sony MS Pro Duo 8GB

XBOX 360 oflashat...

Comment

Original inlägg av oskar90 Visa Inlägg
            http://youtube.com/watch?v=WaTrdE4jVy4
            gör ditt eget pandora batteri och minneskort kan köpa vanligt phat batteri på ********* för 89 kr
            Många Tredjeparts billiga batterier saknar de "Kretsar" som ställs i Serviceläge genom att flasha FFFFFFFFFF som nyckel på

Men kör på du, funkar det inte så vet du att våra orginalbatterier som är moddade till Servicemode funkar kanon
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X