Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2 dagen jag har psp! hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2 dagen jag har psp! hjälp!

hej! nu är d så att jag e nybörjare.. vill ha lite hjälp..

1. jag har firmwire 3.40

2. hur lägger jag in nerladdade spel ?

3. psp:n är helt original!

4. måste jag göra nått för att få spelen att funka i psp:n?

hoppas jag kan få "noggran beskrivning" hur jag ska göra! tack på förhand!
    Last edited by matteno2; 2008-06-13, 00:18.

Snälla, läs FAQen och sök innan du postar. Både FAQen och sökfunktionen finns där av en anledning...
    FAQ
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

har du custom firmware?

Comment

Original inlägg av Sandgroda Visa Inlägg
        har du custom firmware?
        Nej, det har han inte
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Skaffa ett pandora batteri eller hardmodda ett själv. (öppna, löda bort en bit)

Comment

Skaffa ett pandora batteri eller hardmodda ett själv. (öppna, löda bort en bit)
            Lättast är ju att lämna in den till psxcare
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Det tar tid och kostar pengar. :P Men så kan han också göra, det beroende på hans ekonomi och hur mkt han tänkt lägga ut, /inte lägga ut nånting alls.

Jag gjorde det själv, jag köpte ett Service battery från psxcare och modda min psp själv.
              Last edited by Sandgroda; 2008-06-13, 15:07.

Comment

Det tar tid och kostar pengar. :P Men så kan han också göra, det beroende på hans ekonomi och hur mkt han tänkt lägga ut, /inte lägga ut nånting alls.

Jag gjorde det själv, jag köpte ett Service battery från psxcare och modda min psp själv.
                Då måste man så klart kunna löda och ha ett extra batteri (iaf orginalet går sönder)
                iPhone 3G:
                Svart 16GB
                Telia Max 25
                PSP:

4GB
                Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

ja lite skillad måste man vara, men extra batteri e inte nödvändigt , man kan använda batteriet som ett vanligt batteri efteråt också , men jag rekommenderar inte och pilla på batteriet om man inte vet vad man sysslar med dårå.

tips är , be någon hjälpa dig som redan har ett pandora batteri eller köp ett här på psxcare eller lämna in den till psxcare

Comment

ja lite skillad måste man vara, men extra batteri e inte nödvändigt , man kan använda batteriet som ett vanligt batteri efteråt också , men jag rekommenderar inte och pilla på batteriet om man inte vet vad man sysslar med dårå.

tips är , be någon hjälpa dig som redan har ett pandora batteri eller köp ett här på psxcare eller lämna in den till psxcare
                    Jag borde aldrig postat info om hur man lyfter ben i batterier, folk har verkligen sabbat till det ordentligt efter det.

SLUTA SNÅLA och gör något vettigt istället
                    Antingen läser man FAQ o info eller använder sökfunktioner eller så ber man om hjälp

Har man en vän med en PSP som redan kör CFW är saken biff.
                    Om inte och om man inte kan följa enkla guider så tar man hjälp av andra som kan eller oss

För oss tar det max 10 minuter om vi glömmer bort att vi flashar en PSP at modda dem
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tänk på att du betalar 300 för att kunna spela alla spel, jag har nog sparat flera tusen på att flasha så 300 är inget att tjafsa om tycker jag
                      iPhone 3G:
                      Svart 16GB
                      Telia Max 25
                      PSP:

4GB
                      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X