jag går i köptankar angående en PSP från er, och jag undrar mig har läst runt lite angående batteri och sådant kommer jag att kunna lägga in spel på vilket minneskort som helst när jag låtit er göra jobbet, så jag kan ha flera st menar jag, och kommer jag kunna köra UMD filmer från vart som helst i världen?? det är dom två största och första frågorna jag har såhär långt
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fakta inför köp
Collapse
X
-
Ja och jaOriginal inlägg av pimmen Visa Inläggjag går i köptankar angående en PSP från er, och jag undrar mig har läst runt lite angående batteri och sådant kommer jag att kunna lägga in spel på vilket minneskort som helst när jag låtit er göra jobbet, så jag kan ha flera st menar jag, och kommer jag kunna köra UMD filmer från vart som helst i världen?? det är dom två största och första frågorna jag har såhär långtiPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
-
och en ny fråga som jag kom på, när man laddat ner spel eller så skickar man över dom med usb från datorn, eller måste man ha en kortläsare? och om usb "funkar" vad för kabel kör man då, får man en sådan med till psp:n köper en omoddad btw och lägger in CFW i gbg..
- Citat
- Flag
Comment
-
Funkar med usb, mini-usb (används till de flesta kameror) och nej (du får inte med en sladd)Original inlägg av pimmen Visa Inläggoch en ny fråga som jag kom på, när man laddat ner spel eller så skickar man över dom med usb från datorn, eller måste man ha en kortläsare? och om usb "funkar" vad för kabel kör man då, får man en sådan med till psp:n köper en omoddad btw och lägger in CFW i gbg..iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi har inte testat UMD fr olika regioner...har inga att testa med...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Finns en inställning i rec. mode som heter "Free UMD Region" eller något liknande iafOriginal inlägg av Hansi Visa InläggVi har inte testat UMD fr olika regioner...har inga att testa med...iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Den fungerade inte i tidigare versioner av custom firmware enligt en kund till mig som provade. Har inte testat sedan dess.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
USB-kabel ingick i vissa paket forut. Den ingar inte i nagat psp-slim paket.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det funkar bara fint om du har lite nyare cfw ... Kommer tyvärr inte från vilken version det vart implemerat ... Hoppas nån kan svara på det, för onekligen skulle det vara bra att veta så inga misstag begås ..Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Från DaX hemsida:Original inlägg av pimmen Visa Inläggmen 3.9 o framåt borde ju vara ok? för vad jag förstått så ska väl den vara typ näst nyast?
Since 3.80M33, you can download new M33 firmwares updates via the Network Update feature released at 3.80M33.
Otherwise, download it via this webpage as usual.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Fick tillbaks min psp fat idag.
Hade 3.52 M33-3 och ville ha min flashat till 3.90.
Skulle se om det var 3.90 i system information, och så var det
Och sen la jag märke till att batteriet som jag laddade fullt (psp är ny) räckte till 5.40h stod det innan, och nu med 96% räcker den till 7.07h
Hade ingen aning att det var så eller kanske det bara var nån bugg.
Ska testa lägga in snes emulatorn och mp3 och se hur det går.
Att ta ut minneskortet från sony digital kamera och se på bilderna funkar utmärkt (dsc-w90 heter kameran)
- Citat
- Flag
Comment
-
Ok, har testat den.
Alla snes spel funkar tyvärr inte problemfritt för de som undrar, det går lite sakta, men street fighter 2 och super mario all-star funkar som det ska iallafall.
Att kolla på bilder och lyssna på mp3 funkar klockrent det med.
Så nöjd och glad är jag
- Citat
- Flag
Comment

Comment