Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Större minneskort

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Större minneskort

Jag har fått mitt psp slim flashat och nu räcker inte mitt minneskort till. Kan jag bara trycka i ett nytt kort fast det inte finns någon "psp update" mjukvara på den?

// Slack10

Original inlägg av slack10 Visa Inlägg
    Jag har fått mitt psp slim flashat och nu räcker inte mitt minneskort till. Kan jag bara trycka i ett nytt kort fast det inte finns någon "psp update" mjukvara på den?

// Slack10
    Fast det inte finns någon "psp update" mjukvara på den???
    Vad menar du, köp ett nytt och formatera via pspn så löser det sig
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Ok, tack då fattar jag.

Comment

16 Gb allokeras som 15 Gb men det är ju som det skall vara då det försvinner lite Bits/bytes
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          16 Gb allokeras som 15 Gb men det är ju som det skall vara då det försvinner lite Bits/bytes
          Det försvinner inget, det är bara windows som är fuckat.
          Windows påstår att du har X giggabytes som är 1 000 000 000 bytes medans den visar antalet gibbibytes du har som är 1024 mibbytes
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X