Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

sega master system emulator på psp?`

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• sega master system emulator på psp?`

har läst o läst o läst o googlat som fan hela dan, det enda jag kommit fram till är att alla snackar om någon kernel 1.5 fix, men den funkar ju samtidigt bara med fat, o jag har slim, finns det inget sätt att lösa det på, jag fick alla andra spel att funka igår när jag fick psp:n, "vanliga" och snes emulator, funkar fin fint, snälla hjälp mig lösa detta, vill ju gibba sega
    Last edited by pimmen; 2008-07-04, 08:00.

http://www.psp-hacks.com gå in under Emulatorer, läs infofiler.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

jag kollade igenom som hastigast på jobbet nu, hittar inget, under emulatorer>sega osv, där ligger ju bara filerna för nedladdning..

Comment

Original inlägg av pimmen Visa Inlägg
        jag kollade igenom som hastigast på jobbet nu, hittar inget, under emulatorer>sega osv, där ligger ju bara filerna för nedladdning..
        Har du provat att läsa readmen till emulatorn?
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

ja jag har läst readme filen utan tur där står inget speciellt alls jag får det hur som helst inte att funka.. hmm
          jag menar ju det som i sverige kallas sega mega drive, så det framgår korrekt

Comment

ja jag har läst readme filen utan tur där står inget speciellt alls jag får det hur som helst inte att funka.. hmm
            jag menar ju det som i sverige kallas sega mega drive, så det framgår korrekt
            skaffa eloader 1.0.0.0 och starta genom den.... gjorde jag och återupplevde Wonder Boy III Dragons Trap
            There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

tackar som attan kekke nu får jag igång emulatorn o spelen, men ett annat skumt "fel" när jag lägger in SMSPSP så får jag under memory card tabben en "flik" som heter "corrupted file" vad är detta för skräp som kommer in, det är ju störande att ha något där som bara är fult och inte går att använda till något ändå, kan jag bara ta bort corrupted file fliken eller sabbar jag något då måntro? hmm

Comment

tackar som attan kekke nu får jag igång emulatorn o spelen, men ett annat skumt "fel" när jag lägger in SMSPSP så får jag under memory card tabben en "flik" som heter "corrupted file" vad är detta för skräp som kommer in, det är ju störande att ha något där som bara är fult och inte går att använda till något ändå, kan jag bara ta bort corrupted file fliken eller sabbar jag något då måntro? hmm
                kolla om du har någon mapp i PSP/GAME som inte är med i menyn
                There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

smsppsp% och smsppsp finns ju där osså ett psx spel osv, men smsppsp% har ju oxå med sega emulatorn att göra.. hmm

en annan sak jag upptäckt är att när jag kör sega i helskärm blir färgerna helt Fkd up, nån som vet om man ska twista till nån inställning eller dylikt för att lösa, snes emulatorn skalar upp fin fint till fullscreen utan fula färger o annat
                  Last edited by pimmen; 2008-07-09, 22:42.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X