jag undrar vad e wep key och hur får man fram vad man har
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
wep key
Collapse
X
-
Ställer man inte in den själv... det enda som skall stå på undersidan är MAC adressen typ...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Exakt, WEP/WAP eller någon annan key är lösenordet på det trådlösa nätverket. Fråga den som äger eller gå in och ändra om det är ditt nätverk.Original inlägg av Hansi Visa InläggStäller man inte in den själv... det enda som skall stå på undersidan är MAC adressen typ...iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Om du har Tele2 bredband med medföljande trådlösa router, så är ditt wep förinställt. Blev lite överraskad när jag upptäckte det, precis som cripa128 skrev så står det under ditt modem på ett klistermärke.
om du ska logga in i din router brukar lös/anv. namn vara admin/admin (inställt från fabrik)
- Citat
- Flag
Comment
-
Beror på tillverkare av RouterOriginal inlägg av jack69 Visa InläggOm du har Tele2 bredband med medföljande trådlösa router, så är ditt wep förinställt. Blev lite överraskad när jag upptäckte det, precis som cripa128 skrev så står det under ditt modem på ett klistermärke.
om du ska logga in i din router brukar lös/anv. namn vara admin/admin (inställt från fabrik)
Ring supporten
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment