Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Riktigt segt nytt minneskort!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Riktigt segt nytt minneskort!

Hejsan. Jag köpte ett 4gb minneskort på *******, ett vanligt sony memorystick duo pro. Satte in det i psp och började föra över backup från mitt förra minneskort. Det går otroligt segt. Det tog bara några minuter att föra över allt från mitt förra minneskort till datorn, men min psp mapp (66mb) har tuggat över 10 minuter nu. Vad är fel?

Jag sökte runt i forumet men hittade inget liknande.

mvh Nicklas

kollade på minneskortstatusen, det står "magicgate: unknown".....har jag råkat ut för ett fejkat kort?

Comment

Ja
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Eller så har du ovanligt många filer i din mapp GAME. då går det otroligt segt med . jag lade över alla ircodes på ca 50-60 mb. ca 2-3 tusen filer o de gick på typ 10 min

Comment

Original inlägg av skult Visa Inlägg
          Eller så har du ovanligt många filer i din mapp GAME. då går det otroligt segt med . jag lade över alla ircodes på ca 50-60 mb. ca 2-3 tusen filer o de gick på typ 10 min
          Om han inte har MG så är det pirat

EDIT: Skönt att se att man inte är den enda som stavar nicklas med ck =)
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Ju mner pirat ju mer strul
            Ju mer Orginal ju mindre magsår

"Gammalt Pendragonordspråk" *Lulz*
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X