Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ljudet försvinner i GTA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ljudet försvinner i GTA

när jag ska starta gta (spelar inte någon roll vilket utav de båda) så är det inget ljud. Men det är bara när jag har på cheatdevice till både vcs och lcs. har jag hara en cheatdevice igång eller ingen alls så fungerar ljudet som det ska. Detta är lite irriterande för varje gång jag vill byta så måste jag fört gå in i tex irshell och göra om filen så att min cheatdevice fungerar till det andra spelet istället

Vet någon vad man kan göra, känner ni inte igen problemet eller finns det ingen lösning

Original inlägg av skult Visa Inlägg
    när jag ska starta gta (spelar inte någon roll vilket utav de båda) så är det inget ljud. Men det är bara när jag har på cheatdevice till både vcs och lcs. har jag hara en cheatdevice igång eller ingen alls så fungerar ljudet som det ska. Detta är lite irriterande för varje gång jag vill byta så måste jag fört gå in i tex irshell och göra om filen så att min cheatdevice fungerar till det andra spelet istället

Vet någon vad man kan göra, känner ni inte igen problemet eller finns det ingen lösning
    Sluta fuska då

Fungerar spelet "orginal UMD" utan patchar innan eller Plugins skall en ISO göra det med.
    Om inte luktar det Fuldump.
    Om spelets ljud däremot inte fungerar med Fusk Plugins så sluta använd de pluggarna
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Allt som jag gör fungerar när jag bara använder den ena. tex om jag bara använder cheatdevice till lcs så fungerar det som det ska. men ifall jag har båda igång så försvinner ljudet. Jag har även fixat cheatdevice efter en guide så jag gör inget fel. cheatdevice är inget jag ska sluta använda :P

Comment

Original inlägg av skult Visa Inlägg
        Allt som jag gör fungerar när jag bara använder den ena. tex om jag bara använder cheatdevice till lcs så fungerar det som det ska. men ifall jag har båda igång så försvinner ljudet. Jag har även fixat cheatdevice efter en guide så jag gör inget fel. cheatdevice är inget jag ska sluta använda :P
        Lösningen på ditt problem är att inte köra det som orsakar felet samtidigt som något annat

Lite som en bröllopstårta med en till bröllopstårta ovanpå
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X