Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver hjälp med Magic Memory stick

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behöver hjälp med Magic Memory stick

Fick ett pandora idag och det verkar funka som det ska men jag har stora problem med att installera Magic Memory stick. Jag prova installera det men det vill inte funkar när jag sätter i batteriet så lysser det grönt men inget kommer upp och inget händer. Kolla under för mer info

jag skulle göra detta Magic memory stick
    http://dl.qj.net/TOTALNewbi-easyInst...4749/catid/193

Men jag fick på slutet av allt detta medelande

Även detta får jag varje gång typ i början

Något konstigt med detta ???

någon som vet vad problemet kan vara ??
    När jag ska köra allt så får jag bara en svart ruta och inget kommer upp. När jag sätter in det vanliga batteriet så funkar pspn som vanligt. Kan det vara för att jag har ett 4GB minneskort eller att jag inte är admin på datorn ??

har du testat att bara skriva h ist för h: ? det kan funka

Comment

Original inlägg av Linkus Visa Inlägg
      har du testat att bara skriva h ist för h: ? det kan funka
      Jag skriver vanligt h har provat med ett stort med men inget funkar blir bara svart när jag startar inget kommer upp provar trycka L + starta inget händer.

Comment

Original inlägg av dogge4 Visa Inlägg
        Jag skriver vanligt h har provat med ett stort med men inget funkar blir bara svart när jag startar inget kommer upp provar trycka L + starta inget händer.
        vad händer när man trycker in L och startar :S aldrig hört innan. eller menar du R men skrev L :P

Comment

Ja precis. Någon som vet svart kan det vara för att jag kör med 4gb minneskort eller kan det vara för att jag inte är admin på datorn eller något helt annat ??

Comment

jag vet inte riktigt vad det kan ha att göra med. det verkar som om du har skrivit allting rätt eftersom den frågar om du vill formatera. Du kanske har en dator med Vista. Det ska tydligen fungera sämre med vista. XP fungerar bra.
            Nån särskild prestanda kräver ju inte det här så ta vad du har. Vetifan vad du gör annars Åk till Linköping o köp ett av mig ^^

Comment

Jag kom föresten på att när jag gjorde det här så fastnade jag på samma ställe som du. Det var för att jag hade valt flash 3 eller vad det var i usb läget. Då gick det inget vidare. Mycket möjligt att det kan ha med det å göra men vet inte

Comment

Fick det att funka man måste vara admin

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X