Original inlägg av Jonas Mäki på gamereactor.se
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Playstation 4 på väg?
Collapse
X
-
Jo om Gamereactor hade löpsedlar på stan hade det stått "Playstation Chock!"
Likt bladets "Bröstchock".
Allt för att sälja fler nummer, men kan man inte skriva källa och dementera så är det rykten.
O jag kan också skapa smarriga rykten
t.ex att man kan spela Ps1 + Ps2 spel på en Ps3 med 250Gb Hdd
*Byt en 60Gb hdd till 250 o tuta o kör orginalspel
*
Eller 160/180Gb Ps3an som skall komma där man då kan skapa rykten om att man kan köra Ps1 eller Ps2 spel på den med genom att ta en 60Gb Ps3 o kasta i en större Hdd.
ja ni ser ju vad det kan leda till
Fler frågor o dumma svar
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
-
Det står 2011 eller till och med tidigare är målet.. Så nej, vi får nog vackert vänta ett par år till...Original inlägg av Xager Visa InläggTror inte att de kommer att släppa en PS4 än när dom inte ens använder ps3 till sin fulla potential...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det var en löjlig nyhet. 2011 är ungefär det år som PS3 kommer etablerat sig ordentligt. Då börjar dom riktigt heta spelen dyka upp. Vilka det är vet inte många än sålänge.There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
- Citat
- Flag
Comment

Comment