Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya PSP Slim med v.3 moderkort

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nya PSP Slim med v.3 moderkort

Nu är dom här, äckliga v3 moderkorten som ännu inte går att Pandoratrolla så man kan spela saker från minneskort

Jag fick in en maskin av en kund som varit i Asienland och köpt en ny limited edition någonversonavpsp som tydligen hade v.3 moderkort i sig.
    Den kunden fick gå hem utan en moddad maskin och nu idag fick jag in en kund som köpt sin maskin på Siba och den var tydligen en v.3 den med.

Uppdatering:
    Den 17/10 fick jag in nen ny kund i butiken med ett v3 moderkort, då upptäckte jag att V3 moderkorten är Blåtonade medans de gamla kretskorten är Gröntonade... Ingen 100% ig fakta men kanske något att tänka på
    Dock inget jag vill ta gift på men något jag uppmärksammade i butiken idag den 17/10 så ni alla som tittar här o sprider infon så kasta lite Creds till mig vettja *skratt*
    Ny info är då att det inte verkar spela roll om moderkorten är Gröna eller Blå, Biter inte våra Pandorakit så är det V3 kort.
    Bifogar lite bilder i denna tråd.

Kartongerna ser likadana ut som vanligt

En del av lite nummer som Cencurerats

V3 moderkort skall ha Blå kretskort uppe vid kontaktytan till Batteriet under Batteriluckan, Gamla kretskort skall ha Gröntonade kretskort
    Dock inget jag vill ta gift på men något jag uppmärksammade i butiken idag den 17/10 så ni alla som tittar här o sprider infon så kasta lite Creds till mig vettja *skratt*

Yttligare lite bilder på maskinen.
    Last edited by Pendragon; 2009-04-09, 12:04.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Reserverad för bilder.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Reserverad för bilder. 2
      / Pendragon

Comment

Tur att jag hann köpa min slim innan... Var för ca två veckor sen...

Comment

Finns det inga sätt att se om konsolen har v3 moderkort? Ser kartongen exakt likadan ut som om det varit den med de vanliga/äldre modekorten?
          Nu kommer man väl börja försöka hitta exploiter etc igen...

Comment

Ingen skillnad vad jag kan se
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Jag har ett PSP som jag köpt under sommarlovet juni någon gång och jag undar om jag har ett V3 chipp i då? Jag köpte mitt PSP på Elgiganten i Gävle

Hälsningar från en förvirrad psp ägare

Comment

Prova att flasha =)
                iPhone 3G:
                Svart 16GB
                Telia Max 25
                PSP:

4GB
                Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Beeny Visa Inlägg
                  Jag har ett PSP som jag köpt under sommarlovet juni någon gång och jag undar om jag har ett V3 chipp i då? Jag köpte mitt PSP på Elgiganten i Gävle

Hälsningar från en förvirrad psp ägare
                  Bör inte vara, v3 har precis kommit ut på marknaden sedan månadsskiftet

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
                  Prova att flasha =)
                  Typ Bootar inte Pandora + Jigkick batteri så är det förmodligen en v3
                  / Pendragon

Comment

Kan man se något på bilderna om att det är ett v.3? Om jag öppnar en kartong i butik, kan jag då se på den på något sätt att det e V.3?
                    Var precis på väg att köpa men nu vågar man ju inte......

Comment

Verkar inte som det
                      iPhone 3G:
                      Svart 16GB
                      Telia Max 25
                      PSP:

4GB
                      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Läste någonstans att dessa konsoller med V.3 moderkorten hade en specifik firmware i sig. 4.05 eller något sådant. Någon som vet om det kan stämma?

Comment

Blir ju jobbigt att plocka upp en psp i affären xD
                          iPhone 3G:
                          Svart 16GB
                          Telia Max 25
                          PSP:

4GB
                          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Men köper man en på nätet så kan man skicka tillbaka den bara och ångra köpet om den har "fel" firmware. Även fast det e lite jobb....

Comment

Min chef höjde just priset på våra PSP enheter vi har kvar
                              Så alla konsoller man köper av oss är moddade o klara om inget annat skrivs.
                              / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X