Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fixa psp skin

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fixa psp skin

Hur kostar det i fall PSXCARE fixar ett nytt skin?? Jag trånar efter det här skinet http://www.psxcare.com/product.php?xProd=798&xSec=103

Den får du fixa själv, du köper den hos dom, sedan skruvar du upp fem skruvar och byter plats på joysticken till den nya faceplaten, sen skruvar du bara fast den.. Väldigt simpelt alltså.. Någonting som alla 5 + klarar

Comment

Och för alla 5- tar vi 350 kr i halvtimmen för service o det frontskalet är rätt lätt att byta.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Och för alla 5- tar vi 350 kr i halvtimmen för service o det frontskalet är rätt lätt att byta.
        Hahaha

Comment

Vi tar 350 kr i halvtimmen för service
          Varför kostar då en flashning 300 kr när den bara tar 5 min? Okej, kan svara på den frågan själv, ni vet att folk inte har nåt riktigt val, antingen får de bli utan homebrews eller så få de vackert punga ut 300 spänn...

Comment

Per påbörjad timme :P
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
              Per påbörjad timme :P
              Nej per påbörjad halvtimme
              Vi tar normalt 350 kr i halvtimmen men ger lite rabatt *skratt*
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Men får man bara med framsidan?? ska man inte ha en baksida oxå???

Comment

Original inlägg av Beeny Visa Inlägg
                  Men får man bara med framsidan?? ska man inte ha en baksida oxå???
                  Vissa kit inehåller frampaneler, och andra både fram och bakstycke.
                  Den blå Madden limiterade skalet vi har är ett Helskalsexempel.

Står det inte fram o baksida är det bara framsidan

Det är lite bökigt att byta hela då ens PSP måste skruvas isär i molekyler.
                  Titta på en tråd Psytroll skrev här, där har du lite bilder med.

http://forum.psxcare.com/support/sho...light=psytroll
                  / Pendragon

Comment

Vissa kit inehåller frampaneler, och andra både fram och bakstycke.
                    Den blå Madden limiterade skalet vi har är ett Helskalsexempel.

Står det inte fram o baksida är det bara framsidan

Det är lite bökigt att byta hela då ens PSP måste skruvas isär i molekyler.
                    Titta på en tråd Psytroll skrev här, där har du lite bilder med.

http://forum.psxcare.com/support/sho...light=psytroll
                    jaha men det såg ganska komplicerat ut men skulle det inte se ganska konstigt ut med kromad silver faceplate och svart backplate???

oxå om jag bestämmer mig att flasha mitt psp samtidigt som ja vill ha nytt skal behöver jag bara betala 300kr efter som PSXCARE tar betalt varje 30 min
                    Last edited by Beeny; 2008-10-28, 19:11.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X