Nu har den kommit som väntat ... Han var snabb denna gång lille Dax
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
5.00 M33
Collapse
X
-
5.00 M33
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Ja det ska det, så länge DAX installerade här startat innanOriginal inlägg av xXL Visa Inläggnär jag börjar uppdatera ska orginal psp licens avtalet dyka upp då?? det har gjort det för mig.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
DAX ??? vaddå (noob här) :-)Original inlägg av Xager Visa InläggJa det ska det, så länge DAX installerade här startat innan
- Citat
- Flag
Comment
-
DAX är allas vår lilla ryss som skapar de berömda custom firmwares till PSP ... Kan nu även tillägga att det har kommit in en 1.5 Kernal Addon och en ny version av savestates som funkar under 5.00 M33 ..
edit: 1.5 Kerenl Addon funkar som vanligt bara för PHAT
Edit: Det är många som fått blåskärm eller konstiga låsningar när de lagt in 5.00 M33 ... Men det är bara att starta om ett par ggr och resetta alla settingsLast edited by Begga; 2008-10-19, 16:00.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Prova att ladda det fullt, ladda sedan ur det helt och sedan fullt igen. Borde funkaOriginal inlägg av razor1394 Visa InläggJag kan inte uppdatera. Det står att mitt batteri inte är på tillräcklig nivå (78%). Batteriet är fulladdat men jag vet inte om det är kalibrerat än (nytt batteri)iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Triangel och left trigger brukar hjälpa när man kör med halvfullt batteri och känner sig tursam...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.psp-hacks.com/2008/10/23/...33-3-released/
Finns även plugin ute nu för Popsloader ... Ovanstående är endast en firmware uppdateringLast edited by Begga; 2008-10-23, 23:14.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ladda fullt, ladda ur helt och ladda fullt fungerade inte och jag har utfört den processen tidigare. Jag formaterade även flash1 men det hjälpte inte. Så jag körde på Hansis trick vilket var lite klurigt eftersom det inte fungerade de första gångerna jag provade så nu har jag uppdaterat till 5.00M33. XMB får ingen info från batteriet om laddning eller om det är inkopplat så något är skumt med batteriet. Jaja vad kan man förvänta sig av dessa Hong kong batterier. Jag ska kalibrera det 4 omgångar till sen ger jag troligtvis upp det.
- Citat
- Flag
Comment
-
HAr hört att vissa tredjepartsbatteriert ligger i oinitierat läge och att man kan suga ut lite kräm med ett motstånd.
Man skall bygla två punkter enligt någn text jag läst på nätet för att jumpstarta dessa om man har tur.
Om det inte fungerar så kan man nog skicka tillbaka det där man köpte det eller så.
Är det köpt av oss o du har garanti kvar får du gladerligen ett nytt av mig
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
DaX är väl spanjor eller? o.OOriginal inlägg av Begga Visa InläggDAX är allas vår lilla ryss ...iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Hade jag oxo för mig.. Men som vi alla vet skriver pendragon om lite mer än han har förstånd tillOriginal inlägg av Xager Visa InläggDaX är väl spanjor eller? o.O
- Citat
- Flag
Comment

Comment