Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wifi problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wifi problem

Mitt PSP Phat har fungerat utmärkt väldigt länge, men när jag uppdaterade till 5.0 m33 så kunde den inte längre ansluta till internet. Det kommer fram "Connection to the access point" sen "Exchanging key information" sen "Obtaining IP address" och sen går allt om igen ett par gånger tills det blir "Connection timed out". Jag har nu uppdaterat till 5.0 m33-3, men fortfarande samma fel.

Någon som har förslag?

Resetta din PSP och kasta om alla nätverkslösenord på nytt
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag har löst det nu, skapade en ny profil på psp:t och startade om routern och gjorde inställningarna för WPA igen.

Comment

toppen
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X