Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GUIDE: Installera Pandoras Battery, Magic Memory Stick (DC v7) samt TimeMachine 0.1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det fungerade med att Installera Time Machine, och jag kan nu bota till 1.5 och 3.60, Men jag lyckas fortfarande inte att omvandla mitt batteri till Pandora.

Finns det några andra sätt att göra det på? Eller vad kan det vara för fel ?

Comment

5.50 GEN-B2 fungerar det med, sen finns det verktyg för att ändra batterierna, jag fick det att fungera med hjälp av 5.50 GEN-B2
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Skaffade nyss en PSP 2000 som har OFW 6.20. Går det genom guiden på första sidan få den till CFW?? Jag har beställt ett Pandora batteri och skall köpa mig ett minneskort tänkte jag.

Såg på första sidan att det går göra eget Pandora batteri?? Funkar det med original batteriet som följer med PSP:n??

Comment

Original inlägg av stefan_fox Visa Inlägg
          Skaffade nyss en PSP 2000 som har OFW 6.20. Går det genom guiden på första sidan få den till CFW?? Jag har beställt ett Pandora batteri och skall köpa mig ett minneskort tänkte jag.

Såg på första sidan att det går göra eget Pandora batteri?? Funkar det med original batteriet som följer med PSP:n??
          Om det går att köra in CFW direkt på den är svårt att säga, om det är en av dom tidigare modellerna av PSP-2000 är det inga problem är det en av dom senare kommer inte pandora bita

Du kan om du vill göra det lätt för dig ta pandora imagen jag har på min hemsida färdigt med allt

Vad gäller pandora batterier... Tjocka original batterierna fungerar att göra om till Pandora, dom smala tror jag inte går...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Gamla smala batterier går, nya har de helt tagit bort funktionen att återskriva serienummer i
            Man kan väl säga att de batterierna + v3 moderkorten som inte Pandora filer biter på går hand i hand
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

För att kunna köra Hellcat's Pandora Installer så måste man ha en PSP med CFW eller?? Hur gör jag om jag vill löda om mitt batteri till ett Pandora?? Kommer det gå att använda som vanligt batteri sedan??

Edit: Det går typ inte flasha PSP:n med hjälp utav en PS3:a med CFW?? :P

Comment

Original inlägg av stefan_fox Visa Inlägg
                För att kunna köra Hellcat's Pandora Installer så måste man ha en PSP med CFW eller?? Hur gör jag om jag vill löda om mitt batteri till ett Pandora?? Kommer det gå att använda som vanligt batteri sedan??

Edit: Det går typ inte flasha PSP:n med hjälp utav en PS3:a med CFW?? :P
                Ja, du måste ha en PSP med CFW... om du löder om batteriet kommer det konstant vara Service batteri... riskerna är stora om man håller på så dock... och nej det går inte att använda en ps3 att hacka en psp... däremot kan du använda en PSP att hacka en PS3'a med
                Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X